|
У підручнику "Українська мова, 7 клас" поєднано традиційний і новаторський підходи до вивчення мови.
Підручник укладено за тематичним принципом. Параграф розпочинається епіграфом і текстом, які дають змогу реалізувати соціокультурну лінію програми. Усі мовні явища учні розглядають у тексті, за допомогою таблиць та схем формулюють власне уявлення про те чи інше мовне поняття, потім закріплюють вивчене, знаходячи відповідні правила в рубриці "Прочитайте і запам'ятайте". Основні поняття теми винесено в рамку, нові терміни виділено кольором. Послідовно витримано посилання на сторінки, де можна перевірити висновки, зроблені семикласниками. Усе це сприяє творчості учнів та вчителя, їхній співпраці з підручником і як результат - ґрунтовному запам'ятовуванню вивченого.
Підручник зорієнтований на різні види роботи - індивідуальну, в парах, у групах, під керівництвом учителя й самостійну. У позначках до вправ ураховано рівень знань та ступінь зацікавленості учнів: "Завдання підвищеної складності", "Ситуативні завдання", "Ігрові завдання", "Завдання для самостійної роботи".
Параграф завершує рубрика "Подумайте і дайте відповіді", а розділ - рівневі запитання у двох варіантах.
Мовлення проведено наскрізною лінією через увесь підручник: цікаві тексти, співзвучні інтересам семикласників, пам'ятки виконання робіт, уроки роботи над помилками.
У підручнику подано тлумачний словник і відповіді до вправ та ігрових завдань.
|