У НОМЕРІ:
НА ШЛЯХУ ДО ОСВІТИ МАЙБУТНЬОГО: УРОКИ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ
- Якщо ми можемо мріяти про щось – можемо це здійснити (ст.2)
КАЛЕНДАР ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТОЛЕРАНТНОСТІ (ст.5)
ФАХОВИЙ КОМЕНТАР
- Освіта для стійкого розвитку – інновація ХХІ століття (ст.7)
КНИЖКОВА ПОЛИЦЯ ВЧИТЕЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ (ст.12)
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ЛЕКТОРІЙ
- Врахування законів життєвої природи у повсякденній діяльності – основа стійкого розвитку (ст.13)
- Особливості екологічного доцільного самовиховання підлітків (ст.16)
КАЛЕНДАР ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ГОДИНА ЗЕМЛІ (ст.17)
НОВИНИ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
- Ми – єдині у своєму прагненні зберегти цю чудову планету для наступних поколінь (Хроніка Міжнародної конференції…) (ст.20)
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
- Довга, звивиста (і кам’яна) дорога до екологічної освіти для сталості (ст.23)
- Навчання для життя – молодіжні програми GAP в Ірландії (ст.26)
- Освіта «Міленіум» для стійкого розвитку (ст.28)
- Знайомтесь: Нгуйен Пхуонг, вчитель стійкого розвитку з В’єтнаму (ст.29)
НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЕВІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: МЕТОДИКА ТА МЕТОДОЛОГІЯ
- Діємо для розвитку (Особливості організації навчального процесу в межах курсу «Моя щаслива планета») (ст.30)
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ДІЇ
- Формула успіху - у послідовності слів: «Природа і я», а не навпаки (ст.35)
- Освіта для сталого розвитку у роботі педагогічного працівника сучасного навчального закладу освіти (ст.36)
- Як курс «Моя щаслива планета» виховує відповідальне ставлення до навколишнього світу (ст.37)
- І справи, і думки людей мають бути позитивними (Слово – третьокласника)
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ТОЧКА ЗОРУ
- Стереотипи і практика стійкого розвитку (ст.39)
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ПРАКТИКУМ
- Твої права на здоров’я у сім’ї та суспільстві (Сценарій лялькової вистави) (ст.42)
- Студія екологічного дизайну – диво перетворення «некорисного в корисне» (ст.44)
УКРАЇНСЬКІ АДРЕСИ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ .. 6, 15
|