У НОМЕРІ:
НА ШЛЯХУ ДО ОСВІТИ МАЙБУТНЬОГО ОБДАРОВАНА ДИТИНА: ПРОБЛЕМА ЧИ ПЕРСПЕКТИВА?
- Обдарованість: із педагогічного словника. (ст.2)
ВАРТО ЗАМИСЛИТИСЯ
- То що ж таке «обдарованість»? (ст.3)
- Критерії обдарованості. (ст.4)
ФАХОВИЙ КОМЕНТАР
- Концепція навчальної діяльності закладу та реалізація ідеї про обдарованість як системи. (ст.5)
- Особливості роботи з обдарованими учнями. (ст.6)
РАДИМО ПРОЧИТАТИ (ст.9)
ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВСІХ
- Візитна картка: Інститут обдарованої дитини. (ст.10)
АКТУАЛЬНІ НОВИНИ
- Започатковано Всеукраїнський конкурс «Творчий учитель – обдарований учень». (ст.15)
ТОЧКА ЗОРУ
- Отношения: одаренный ребенок – образовательная система (ст.18)
З ДОСВІДУ РОБОТИ
- Особливості роботи з філологічно обдарованими учнями (ст.22)
- Програма індивідуального розвитку особистості засобами англійської мови (ст.24)
АВТОРИТЕТНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
- Енергопотенціал – природний генератор творчості. (ст.27)
СКАРБИ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК
- Соціальні діалекти в романі Ліни Костенко «Записки українського самашедшого» (ст.38)
КОРИСНІ ПОРАДИ
- Рекомендації щодо оформлення мультимедійних презентацій. (ст.45)
|