Видавничий дім «Освита»

_____________________________________________________________________найменування загальноосвітнього навчального закладу

 

ПОГОДЖЕНО:                                                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО:

Заступник директора з НВР                                                                                                                                ДИРЕКТОР

____________________________                                                                                                             ______________________________

ПІБ                                                                                                                                                   ПІБ

_______________________________                                                                                                       _________________________________

                        підпис                                                                                                                                  підпис

« ____ » ________________ 20____ р.                                                                                                     « _____ » __________________ 20___ р.

 

 

Календарно-тематичне планування 

з французької мови

для загальноосвітніх навчальних закладів

у 1 класі

на 20___ − 20___ н. р.

Учителя: _________________________________________

 

Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________

___________________________________________________________________

Протокол № ______ від « _____ » ______________ 20_____ р.

Голова  МО  ________________________________________________________

                                                        ПІБ

 

Складено до підручника: Н. Чумак, Т. Кривошеєва Французька мова: підручник для 1-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Видавничий дім „Освіта”, 2013, згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ МОН України від 12.09.2011 р.  № 1050): Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов.  1–4 класи. – К. : Вид. дім «Освіта»,  2012.


 

ФРАНЦУЗЬКА МОВА, 1 КЛАС

 

Сфера спілку-вання

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Соціо-культурна компетенція

Загальнонав-чальна компетенція

лексична

граматична

фонетична

Особистісна

 

 

 

 

 

 

Публічна

 

 

 

 

Освітня

 

 

Я, моя сім’я і друзі

 

 

Дозвілля (іграшки)

 

 

Природа

(Тварини)

Свята і традиції

(Свята. Вітання)

Школа

(Шкільне приладдя)

 

- привітатися;

 попрощатися;

- представити себе / когось;

- називати щось / когось;

- виконувати прості інструкції;

- подякувати;

- вітати зі святом;

 

 

 

Salut! Je suis… Mon prénom est… … Bonjour!

Bonne nuit!

Au revoir!

C’est mon...

Qu’est-ce que c’est ? C’est un /une …

As-tu …? Oui, j’ai… Non, je n’ai pas.

Ouvre/Ferme.../Prends / Donne-moi

Lève-toi.Assieds-toi.

Voilà. Merci

Je peux … Peux-tu…?

Oui, je peux./ Non, je ne peux pas.

Joyeux anniversaire ! Joyeux Noël ! Bonne et heureuse Année !

Числа 1 – 10.

Члени родини

Кольори

Іграшки

Тварини

Дії

Шкільне приладдя.

Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання  мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).

Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання  мовленнєвих структур.

Іменник: множина іменників, жіночий рід  (закінчення –s; -е).

Дієслово: être, avoir;

pouvoir;

Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір і колір.

Займенник:  особові (Je,tu, il, elle, nous, vous, ils, elles), присвійні (ma, mon, ta, ton….

Числівник: кількісний (1 – 10).

Дотримання апроксимова-ної вимови з урахуванням особливостей французької мови під час промовляння слів і виразів.

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;

 - розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування;

 

- стежити за презентованою інформацією;

- розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;

- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;

- співпрацювати у парі / групі

 

I семестр

Дата

Тематика ситуативного

спілкування

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві функції

 

Соціокультурна компетенція

 

Загально-

навчальна компетенція

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

Тема. Школа.

1

 

Знайомство.

Comptine « Bonjour ».

Je m’appelle, tu t’appelles.

Bonjour, salut, au revoir, comment.

Dialogue, p. 4.

- savoir saluer qqn,

- savoir dire son prénom.

 

 

Ознайомити з особливостями привітання та прощання у Франції.

Уважно стежити за презентова-ною інформацією.

2

 

Мої друзі.

Comptine « Comment tu t’appelles ? »

Il/elle s’appelle.

 

Dialogue, p.7.

- savoir dire le prénom de son ami (e).

 

 

Ознайомити з особливостями  прощання у французькій мові.

Уважно стежити за презентова-ною інформацією.

3

 

Мої друзі.

Chanson « J’espère que ça va. »

Il/elle s’appelle.

Ça va (bien), salut.

Dialogue, p.11.

- savoir saluer son/sa copain/(copine.

 

 

Ознайомити з особливостями  початку розмови французькою мовою. Особливості привітання „Salut !

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

4

 

Предмети шкільного вжитку.

Comptine

« Salut, Bruno ! »

C’est un (une)...

Un stylo, une gomme, une balle, une trousse.

 

Dialogue, p.15.

- nommer les objets scolaires.

 

 

Вживання та вибір форм звертання.

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

5

 

Предмети шкільного вжитку.

Chiffres 1-5.

Comptine, p. 21.

Adjectifs possessifs ma/mon, ta/ton.

Qu’est-ce que c’est ? une règle, un crayon. Chiffres 1-5.

Dialogue, p.18.

- exprimer la possession.

 

 

Ознайомити з правилами ввічливості (merci, sil te plaît, je voudrais...).

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя.

 

 

Тема. Я i мої друзі.

6

 

Я і мої друзі.

Chanson « J’aime la galette ».

Qu’est-ce que... ?.

Je voudrais, une tartine, une banane, une pomme.

Dialogue, p.22.

- dire ce qu’on voudrait.

Називати букву Аа. Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Аа.

 

Розуміти завдання вчителя.

7

 

Смаки і вподобання моїх друзів.

[Comptine, p. 28.

Qui est-ce ?

J’aime.

Jouer au football, jouer à la balle, jouer au basket.

Dialogue, p.25.

- présenter son ami(e) ;

-exprimer ses goûts.

Називати букву Mm. Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Mm.

 

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

8

 

Смаки і вподобання моїх друзів.

Comptine, p.34.

Ce sont...

Qu’est-ce que les enfants font?

Je préfère.

On

La fille, le garçon, les enfants, jouer au loto, jouer au puzzle, jouer à cache-cache.

Dialogue, p.29.

- proposer de faire qqch ;

- accepter la proposition.

Називати букву Oo. Знаходити її у словах..

Писати в повітрі букву Mm.

 

D’accord – типова відповідь-згода.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

9

 

Вік моїх друзів.

Chanson « Un km à pied ».

Comment est

... ?

De quelle couleur est... ?

Genre des adjectifs.

grand (e), petit (e), bleu, jaune, rose, blanc.

Dialogue, p. 35.

-dire l’âge de qqn.

Називати букву Cc. Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Cc.

 

 

Розвивати мовну здогадку.

Тема. Свята і традиції.

10

 

Мій вік.

Chanson « Joyeux anniversaire ».

J’ai.

Quel âge as-tu ?

 Vert, orange, rouge, violet, téléphoner, l’anniversaire.

Dialogue, p. 39.

-  dire/demander l’âge.

Називати букву Ii. Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ii.

 

Ставити запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і відповідаюти на запитання однокласників / вчителя.

10

 

День народження.

Chiffres 1-7.

Poème, p.46.

 

Préposition de.

Chiffres 1-7.

Un cadeau, une poupée, le bouquet.

Dialogue, p. 43.

- féliciter qqn ;

-dire un compliment.

Називати букву Pp Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Pp.

Ознайомити з типовим вітанням з Днем народження.

11

 

Різдво. Новий Рік.

Chanson « Vive le vent ».

On décore.

Décorer l’arbre de Noël, avec, montre-moi.

Dialogue, p. 47.

- dire comment on décore le sapin. (III personne)

Називати букву Ee Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ee.

Ознайомити з типовим вітанням з Новим роком.

Співпрацювати у парі / групі.

12

 

Різдво. Новий Рік.

Comptine, p.54.

Je décore.

Passe-moi, tiens, une bougie,

Dialogue, p. 51.

- dire comment on décore le sapin. (I personne)

Називати букву Ll Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ll.

Ознайомити з типовим вітанням з Різдвом.

Співпрацювати у парі / групі.

13

 

Різдво у Франції та Україні.

Comptine, p.58.

On célèbre.

Je voudrais...

Apporter, un vélo, un livre, un jeu.

Dialogue, p. 55.

- dire quel cadeau on voudrait avoir.

Називати букву Kk Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Kk.

Ознайомити з датою святкування Різдва у Франції.

 

14

 

Різдво у Франції та Україні.

Chiffres 1-8.

Comptine, p. 62.

 

Manger la bûche de Noël, le sapin, le bonhomme de neige.

Chiffres 1-8.

Dialogue, p. 59.

- dire ce qu’on mange en France et en Ukraine, à Noël.

Називати букву Bb Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Bb.

Ознайомити з різдвяними стравами у Франції. та Україні.

 

15

 

Повторення вивченого.

 

 

 

 

 

 

II семестр

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві функції

 

Соціокультурна компетенція

 

Загальнонавча-льна компетенція

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

Тема. Моя сім’я.

1

 

Мої брати і сестри.

Comptine « La famille tortue ».

J’ai, je n’ai pas.

La sœur, le frère, cadet (-te), aîné (-e), an.

Dialogue, p. 63.

- parler de ses sœurs et de ses frères.

Називати букву Tt Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Tt.

 

Стежити за презентованою інформацією.

2

 

Мої брати і сестри.

Comptine, p. 70.

Que fais-tu ?

Je dessine, une tirelire,

Dialogue, p. 68.

- parler de ce qu’on fait.

Називати букву Nn Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Nn.

 

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

3

 

Бабусі, дідусі.

Comptine, p. 75.

Que fait-il? Que fait-elle? Qui est-ce?

La grand-mère, la mamie, le grand-père, le papi, je fais la tarte aux pommes, cuisiner, un poisson., compter.

Dialogue, p. 71.

Ex. 1, 2, p. 73.

- décrire sa famille.

Називати букву Dd Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Dd.

 

 

4

 

Моя сім’я.

Comptine, p. 79.

As-tu... ?

Cuisiner, pêcher, regarder la télé.

Texte, p. 76.

Ex. 1, 2, p. 77.

- parler de la famille de son ami (e)..

Називати букву Ff Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ff.

 

Співпрацювати у парі / групі.

Тема. Природа (тварини).

5

 

Домашні тварини.

Comptine, p. 83.

Adjectifs possessifs (ma/mon, ta/ton, sa/son).

Une chienne, un chiot, .un animal, un hamster,

Dialogue, p. 80.

- dire/demander quel animal qqn possède.

Називати букву Ff. Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ff.

 

Розвивати мовну здогадку (ex. 3, p. 82).

6

 

Хижі тварини.

Comptine, p. 87.

Qui est-ce ?

Cesont des...

un animal – des animaux.

Comment est ...

Un lion, un lézard, une chouette.

Dialogue, p.84.

- présenter son ami(e) ;

-exprimer ses goûts.

Називати букву Ss. Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ss.

 

 

7

 

Свійські тварини.

Chanson « Une souris verte», p. 91.

Ce sont des...

 

Les animaux de ferme, la truie, le porcelet, mignon, la chatte, le chaton, la poule, le poussin, un coq.

Dialogue, p.29.

- parler des animaux de la ferme.

Називати букву Hh. Знаходити її у словах..

Писати в повітрі букву Hh.

 

 

 

8

 

Свійські тварини.

Chanson « Une souris verte», p. 91.

Qu’est-ce que les animaux font?

Il y a.

La truie grogne. Le chat miaule. Le chien aboie. La poule glousse. Le coq chante.

Texte, p. 92.

Ex. 1, p. 93.

-préciser la quantité des animaux ;

- poser les questions sur les animaux.

Повторити букву Ii. Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ii.

 

 

Розвивати мовну здогадку (ex. 4, p.94)

9

 

Свійські тварини.

Ex. 1, p. 96.

Comptine, p. 98.

Regarde !

Qu’est-ce que les animaux donnent?

Combien de ... y a-t-il?

La vache, le lait, la crème, la chèvre, le poil, les œufs.

Chiffres 1-10.

Dialogue, p. 95.

Ex. 2, p. 97.

-  décrire un animal.

Повторити букву Ll Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ll.

 

 

10

 

Домашні тварини.

Chanson, p. 103.

 

Combien de...

Il y a.

Un cochon d’Inde, un lapin, un poisson rouge, .

Dialogue, p. 99.

Ex. 1, 2, p. 101.

- décrire un animal ;

- compter qqch.

Називати букву Qq Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Qq.

 

 

Тема. Дозвілля (іграшки).

11

 

Іграшки.

Comptine, p. 108.

Je collectionne.

Qu’est-ce que tu collectionnes?

Quel est ton jouet préféré?

Le jouets en peluche, la poupée, la voiture téléguidée.

Dialogue, p. 104. Ex. 1, p. 101.

- demander/dire ce que qqn collectionne ;

- décrire un jouet.

Називати букву Rr Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Rr.

 

 

12

 

Ігри.

Comptine, p.112.

On joue ?

 

Jouer au golf, à la poupée, aux dominos, à la balle, au cerf vollant.

D’accord, avec plaisir, volontiers.

Dialogue, p. 109.

Ex. 1, p. 111.

- faire une proposition ;

- accepter une proposition.

Називати букву Uu Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Uu.

 

 

13

 

Вибір подарунка.

Comptine, p. 116.

Adjectifs démonstra-tifs ce/cet/cette.

Choisir un cadeau, une dînette, une maison, un coffre à jouet, .

Dialogue, p. 113.

Ex. 1, p. 114.

- décrire son jouet préféré ;

-demander quel jouet préfère qqn.

Називати букву Jj Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Jj.

 

 

14

 

Складаємо іграшки.

Comptine, p. 121.

Je range.

Dans.

Où... ?

La voiture, le soldat, le carton, le garage, le château,

Dialogue, p. 117.

Ex. 1, p. 118

Ex. 2, p. 119.

- dire/demander où est un objet.

Називати букву Gg Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Gg.

 

Розвивати мовну здогадку (ex. 4, p 120)

15

 

Пограємося?

Comptine, p. 125.

Forme négative.

Jouer aux dames, aux échecs, aux cache-cache.

Regarder la télé, colorier les images.

Dialogue, p. 122.

Ex. 1, p. 123.

 

- proposer de jouer ;

- refuser.

Називати букву Ww Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Ww.

 

Розвивати мовну здогадку (ex. 4, p 124)

Тема. Природа.

16

 

День народження.

Comptine, p. 129.

Nous sommes.

 

Dialogue, p. 126.

Ex. 1, p. 127.

 

- dire la date ;

- dire la date de son anniversaire.

- demander la date de l’anniversaire de qqn.

Називати букву Xx Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Xx.

Розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування.

Розвивати мовну здогадку (ex. 5, p 143.)

17

 

Пори року.

Погода.

Comptine, p. 133.

Quelle saison est-ce?

Quel temps fait-il?

Le printemps, l’été, il fait chaud, іl fait beau, le soleil brille, le ciel est bleu.

Dialogue, p. 130.

Ex. 1, p. 127.

 

- dire quel temps il fait au printemps  et en été.

Називати букву Yy Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Yy.

 

 

18

 

Пори року.

Погода.

Poésie, p. 137.

Quelle saison est-ce?

Quel temps fait-il?

L’automne, l’hiver. Il pleut. Le ciel est gris. Il fait froid. Il neige.

Dialogue, p. 134.

Ex. 1, p. 135.

 

- dire quel temps il fait en aiutomne  et en hiver.

Називати букву Zz Знаходити її у словах.

Писати в повітрі букву Zz.

Дати пір року в Франції.

 

19

 

Дні тижня.

Comptine, p. 141.

Il n’y a pas de...

Les jours de la semaine.

Jouer à l’ordinateur,

Dialogues, p. 138, 139.

Comptine, p. 141..

- dire le jour de la semaine.

Повторити букви алфавіту.

 

 

 

20

 

Повторення вивченого за рік.

 


©2011-2024, Видавничий дім «Освита»
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.osvita-dim.com.ua