______________________________________________________________ ____ ___найменування загальноосвітнього навчального
закладу
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник
директора з НВР ДИРЕКТОР
___________________________ _ ______________________________
ПІБ ПІБ
_______________________________ _________________________________
підпис підпис
« ____ » ________________ 20____ р. «
_____
»
__________________ 20___ р.
Календарно-тематичне
планування
з французької мови
для загальноосвітніх
навчальних закладів
у 1 класі
на 20___ − 20___ н. р.
Учителя:
_________________________________________
Розглянуто на засіданні
МО (кафедри) _________________________________
___________________________________________________________________
Протокол № ______ від « _____ » ______________ 20_____ р.
Голова МО ________________________________________________________
ПІБ
Складено до підручника: Н. Чумак, Т. Кривошеєва Французька мова: підручник для 1-го кл.
загальноосвіт. навч. закл. – К. : Видавничий дім „Освіта”, 2013 , згідно з навчальною програмою, затвердженою
Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ МОН України від
12.09.2011 р. № 1050): Навчальні
програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і
спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 1–4 класи. – К. : Вид. дім «Освіта», 2012.
ФРАНЦУЗЬКА МОВА, 1 КЛАС
Сфера
спілку-вання
Тематика
ситуативного спілкування
Мовленнєві
функції
Засоби
вираження
Лінгвістична компетенція
Соціо-культурна
компетенція
Загальнонав-чальна
компетенція
лексична
граматична
фонетична
Особистісна
Публічна
Освітня
Я, моя сім’я і друзі
Дозвілля (іграшки)
Природа
(Тварини)
Свята і традиції
(Свята. Вітання)
Школа
(Шкільне приладдя)
- привітатися;
попрощатися;
- представити себе / когось;
- називати щось / когось;
- виконувати прості інструкції ;
- подякувати;
- вітати зі святом;
Salut! Je suis… Mon prénom est… … Bonjour!
Bonne nuit!
Au revoir!
C’est mon...
Qu’est-ce que c’est ? C’est un /une …
As-tu …? Oui, j’ai… Non, je n’ai pas.
O uvre/Ferme.../Prends / Donne-moi
Lève-toi.Assieds-toi.
Voilà. Merci
Je peux … Peux-tu…?
Oui, je peux./ Non, je ne peux pas.
Joyeux anniversaire ! Joyeux Noël ! Bonne et heureuse
Année !
Числа 1 – 10.
Члени родини
Кольори
Іграшки
Тварини
Дії
Шкільне приладдя.
Граматичні структури засвоюються імпліцитно
(шляхом сприймання мовленнєвих
зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за
рахунок багаторазового вживання
мовленнєвих структур.
Іменник: множина
іменників , жіночий
рід (закінчення –s; -е ) .
Дієслово: ê tre , avoir ;
pouvoir ;
Прикметник:
якісні, відносні, що вказують на розмір і колір.
Займенник: особові
(Je,tu, il, elle, nous, vous, ils,
elles ), присвійні ( ma, mon, ta, ton… .
Числівник:
кількісний (1 – 10).
Дотримання апроксимова-ної вимови з урахуванням
особливостей французької мови під час промовляння слів і виразів.
- обирати і вживати відповідні
до ситуації спілкування привітання;
- обирати і вживати відповідні
до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;
- розуміти особливості привітань зі святом і
вживати їх відповідно до ситуації спілкування;
- стежити за презентованою
інформацією;
- розуміти і відтворювати
мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;
- співпрацювати у парі / групі
I семестр
№
Дата
Тематика ситуативного
спілкування
Лінгвістичн і компетенці ї
Мовленнєві функції
Соціокультурна
компетенція
Загально-
навчальна
компетенція
фонетична
граматична
лексична
аудіювання
говоріння
читання
письмо
Тема. Школа.
1
Знайомство.
Comptine « Bonjour ».
Je m’appelle, tu t’appelles.
Bonjour , salut , au revoir,
comment.
Dialogue, p. 4.
- savoir saluer qqn,
- savoir dire son prénom.
Ознайомити з особливостями привітання та прощання у
Франції.
Уважно
стежити за презентова-ною інформацією.
2
Мої друзі.
Comptine « Comment tu t’appelles ? »
Il/elle s’appelle.
Dialogue, p.7.
- savoir dire le prénom de son ami (e).
Ознайомити з особливостями
прощання у французькій мові.
Уважно
стежити за презентова-ною інформацією.
3
Мої друзі.
Chanson « J’espère que ça va. »
Il/elle s’appelle.
Ça va (bien), salut.
Dialogue, p. 11 .
- savoir saluer son/sa copain/(copine.
Ознайомити з особливостями початку розмови французькою мовою. Особливості
привітання „ Salut ! ”
У свідомлювати мету поставленого завдання .
4
Предмети шкільного вжитку.
Comptine
« Salut, Bruno ! »
C’est un (une)...
Un stylo, une gomme, une balle, une trousse.
Dialogue, p. 15 .
- nommer les objets scolaires.
Вживання та вибір форм звертання .
У свідомлювати мету поставленого завдання .
5
Предмети шкільного вжитку.
Chiffres 1-5.
Comptine, p. 21.
Adjectifs possessifs ma/mon, ta/ton.
Qu’est-ce que c’est ? une règle, un crayon.
Chiffres 1-5.
Dialogue, p. 1 8.
- exprimer la
possession.
Ознайомити з правилами ввічливості ( merci , s ’ il te pla î t , je voudrais ...).
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи
вчителя.
Тема. Я i мої друзі .
6
Я і мої друзі.
Chanson « J’aime la galette ».
Qu’est-ce que... ?.
Je voudrais, une tartine, une banane, une pomme.
Dialogue, p. 22 .
- dire ce qu’on voudrait.
Називати букву Аа. Знаходити її у словах.
Писати в повітрі букву Аа.
Розуміти завдання вчителя.
7
Смаки і вподобання моїх друзів.
[Comptine, p. 28.
Qui est-ce ?
J’aime.
Jouer au football, jouer à la balle, jouer au basket.
Dialogue, p. 2 5.
- présenter son ami(e) ;
-exprimer ses goûts.
Називати букву Mm . Знаходити
її у словах.
Писати в повітрі букву Mm .
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя .
8
Смаки і вподобання моїх друзів.
Comptine, p.34.
Ce sont...
Qu’est-ce que les enfants font?
Je préfère.
On
La fille, le garçon, les enfants, jouer au loto, jouer
au puzzle, jouer à cache-cache.
Dialogue, p. 2 9.
- proposer de faire qqch ;
- accepter la proposition.
Називати букву Oo . Знаходити її
у словах. .
Писати в повітрі букву Mm .
D’accord – типова відповідь-згода.
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя .
9
Вік моїх друзів.
Chanson « Un km à pied ».
Comment est
... ?
De quelle couleur est... ?
Genre des adjectifs.
grand (e), petit (e), bleu, jaune, rose, blanc.
Dialogue , p . 35.
-dire l’âge de qqn.
Називати букву Cc . Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Cc .
Розвивати мовну здогадку.
Тема. Свята і
традиції.
10
Мій вік.
Chanson « Joyeux anniversaire ».
J’ai.
Quel âge as-tu ?
Vert, orange,
rouge, violet, téléphoner, l’anniversaire.
Dialogue , p . 39.
- dire/demander
l’âge.
Називати букву Ii . Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ii .
Ставити запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і
відповідаюти на запитання однокласників / вчителя.
10
День народження.
Chiffres 1-7.
Poème, p.46.
Préposition de.
Chiffres 1-7.
Un cadeau, une poupée, le
bouquet.
Dialogue , p . 43.
- féliciter qqn ;
-dire un compliment.
Називати букву Pp Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Pp.
Ознайомити з типовим вітанням з Днем народження.
11
Різдво. Новий Рік.
Chanson « Vive le vent ».
On décore.
Décorer l’arbre de Noël, avec, montre-moi.
Dialogue , p . 47.
- dire comment on décore le sapin. (III personne)
Називати букву Ee Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ee .
Ознайомити з типовим вітанням з Новим роком.
Співпрацювати у парі / групі.
12
Різдво. Новий Рік.
Comptine, p.54.
Je décore.
Passe-moi, tiens, une bougie,
Dialogue , p . 51.
- dire comment on décore le sapin. (I personne)
Називати букву Ll Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ll .
Ознайомити з типовим вітанням з Різдвом.
Співпрацювати у парі / групі.
13
Різдво у Франції та Україні.
Comptine, p.58.
On célèbre.
Je voudrais...
Apporter, un vélo, un livre, un jeu.
Dialogue , p . 55.
- dire quel cadeau on voudrait avoir.
Називати букву Kk Знаходити
її у словах.
Писати в повітрі букву Kk .
Ознайомити з датою святкування Різдва у Франції.
14
Різдво у Франції та Україні.
Chiffres 1- 8 .
Comptine, p. 62 .
Manger la bûche de Noël, le sapin,
le bonhomme de neige.
Chiffres 1- 8 .
Dialogue , p . 59.
- dire ce qu’on mange en France et en
Ukraine, à Noël.
Називати букву Bb Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Bb .
Ознайомити з різдвяними стравами у Франції. та Україні.
1 5
Повторення вивченого.
II семестр
№
Дата
Тематика ситуативного спілкування
Лінгвістичн і компетенці ї
Мовленнєві функції
Соціокультурна
компетенція
Загальнонавча-льна
компетенція
фонетична
граматична
лексична
аудіювання
говоріння
читання
письмо
Тема. Моя
сім’я.
1
Мої брати і сестри.
Comptine « La famille tortue ».
J’ai, je n’ai pas.
La sœur, le frère, cadet (-te), aîné (-e), an.
Dialogue, p. 63 .
- parler de ses sœurs et de ses frères.
Називати букву Tt Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Tt .
Стежити за презентованою інформацією.
2
Мої брати і сестри.
Comptine, p. 70.
Que fais-tu ?
Je dessine, une tirelire,
Dialogue, p. 68.
- parler de ce qu’on fait.
Називати букву Nn Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Nn .
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя .
3
Бабусі, дідусі.
Comptine, p. 7 5 .
Que fait-il? Que fait-elle? Qui est-ce?
La grand-mère, la mamie, le grand-père, le papi, je
fais la tarte aux pommes, cuisiner, un poisson., compter.
Dialogue, p. 71 .
Ex. 1, 2, p. 73.
- décrire sa famille.
Називати букву Dd Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Dd .
4
Моя сім’я.
Comptine, p. 79.
As-tu... ?
Cuisiner, pêcher, regarder la télé.
Texte, p. 76.
Ex. 1, 2, p. 77.
- parler de la famille de son ami (e)..
Називати букву Ff Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ff .
Співпрацювати у парі / групі.
Тема. Природа
(тварини) .
5
Домашні тварини.
Comptine , p . 83 .
Adjectifs possessifs (ma/mon, ta/ton, sa/son).
Une chienne, un chiot, .un animal, un hamster,
Dialogue, p. 80 .
- dire/demander quel animal qqn possède.
Називати букву Ff . Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ff .
Розвивати мовну здогадку ( ex . 3, p . 82).
6
Хижі тварини.
Comptine, p. 87.
Qui est - ce ?
Cesont des...
un animal – des animaux .
Comment est ...
Un lion , un l é zard,
une chouette.
Dialogue , p .84.
- pr é senter son ami ( e ) ;
- exprimer ses go û ts .
Називати букву Ss . Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ss .
7
Свійські тварини.
Chanson « Une souris verte», p. 91.
Ce sont des...
Les animaux de ferme, la truie, le porcelet, mignon, la
chatte, le chaton, la poule, le poussin, un coq.
Dialogue, p. 2 9.
- parler des animaux de la ferme.
Називати букву Hh . Знаходити її
у словах. .
Писати в повітрі букву Hh .
8
Свійські тварини.
Chanson « Une souris verte», p. 91.
Qu’est-ce que les animaux font?
Il y a.
La truie grogne. Le chat miaule. Le chien aboie. La
poule glousse. Le coq chante.
Texte , p . 92 .
Ex. 1, p. 93.
-préciser la quantité des animaux ;
- poser les questions sur les animaux.
Повторити букву Ii .
Знаходити її у словах.
Писати в повітрі букву Ii .
Розвивати мовну здогадку ( ex . 4, p .94)
9
Свійські тварини.
Ex. 1, p. 96.
Comptine, p. 98.
Regarde !
Qu’est-ce que les animaux
donnent?
Combien de ... y a-t-il?
La vache, le lait, la crème, la
chèvre, le poil, les œufs.
Chiffres 1-10.
Dialogue , p . 95 .
Ex. 2, p. 97.
- décrire un
animal.
Повторити букву Ll Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ll .
10
Домашні тварини.
Chanson, p. 103.
Combien de...
Il y a.
Un cochon d’Inde, un lapin, un
poisson rouge, .
Dialogue , p . 99 .
Ex. 1, 2, p. 101.
- décrire un animal ;
- compter qqch.
Називати букву Qq Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Qq .
Тема. Дозвілля
(іграшки) .
1 1
Іграшки .
Comptine, p. 108.
Je collectionne.
Qu’est-ce que tu collectionnes?
Quel est ton jouet préféré?
Le jouets en peluche, la poupée, la voiture téléguidée.
Dialogue , p . 104.
Ex. 1, p. 101.
- demander/dire ce que qqn collectionne ;
- décrire un jouet.
Називати букву Rr Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Rr .
1 2
Ігри .
Comptine, p.112.
On joue ?
Jouer au golf, à la poupée, aux dominos, à la balle, au
cerf vollant.
D’accord, avec plaisir, volontiers.
Dialogue , p . 109 .
Ex. 1, p. 111.
- faire une proposition ;
- accepter une proposition.
Називати букву Uu Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Uu .
1 3
Вибір подарунка.
Comptine, p. 116.
Adjectifs démonstra-tifs ce/cet/cette.
Choisir un cadeau, une dînette, une maison, un coffre à
jouet, .
Dialogue , p . 113 .
Ex. 1, p. 114.
- décrire son jouet préféré ;
-demander quel jouet préfère qqn.
Називати букву Jj Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Jj .
1 4
Складаємо іграшки.
Comptine, p. 121.
Je range.
Dans.
Où... ?
La voiture, le soldat, le carton, le garage, le
château,
Dialogue , p . 11 7.
Ex. 1, p. 118
Ex. 2, p. 119.
- dire/demander où est un objet.
Називати букву Gg Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Gg .
Розвивати мовну здогадку ( ex . 4, p 120)
15
Пограємося?
Comptine, p. 125.
Forme négative.
Jouer aux dames, aux échecs, aux cache-cache.
Regarder la télé, colorier les images.
Dialogue , p . 122 .
Ex. 1, p. 123 .
- proposer de jouer ;
- refuser.
Називати букву Ww Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Ww .
Розвивати мовну здогадку ( ex . 4, p 124)
Тема. Природа .
16
День народження.
Comptine, p. 129.
Nous sommes.
Dialogue , p . 12 6.
Ex. 1, p. 127.
- dire la date ;
- dire la date de son anniversaire.
- demander la date de l’anniversaire de qqn.
Називати букву Xx Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Xx .
Розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх
відповідно до ситуації спілкування.
Розвивати мовну здогадку ( ex . 5, p 143.)
17
Пори року.
Погода.
Comptine, p. 133.
Quelle saison est-ce?
Quel temps fait-il?
Le printemps, l’été, il fait chaud, і l fait
beau, le soleil brille, le ciel est bleu.
Dialogue , p . 130 .
Ex. 1, p. 127.
- dire quel temps il fait au
printemps et en été.
Називати букву Yy Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Yy .
18
Пори року.
Погода.
Poésie, p. 137.
Quelle saison est-ce?
Quel temps fait-il?
L’automne, l’hiver. Il pleut. Le ciel est gris. Il fait
froid. Il neige.
Dialogue , p . 134 .
Ex. 1, p. 135.
- dire quel temps il fait en
aiutomne et en hiver.
Називати букву Zz Знаходити її
у словах.
Писати в повітрі букву Zz .
Дати пір року в Франції.
19
Дні тижня.
Comptine, p. 141.
Il n’y a pas de...
Les jours de la semaine.
Jouer à l’ordinateur,
Dialogues , p . 13 8,
139.
Comptine, p. 141..
- dire le jour de la semaine.
Повторити букви алфавіту.
20
Повторення вивченого за рік .
©2011-2024, Видавничий дім «Освита» Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.osvita-dim.com.ua