№
пор.
|
Дата
|
Тема уроку
|
Навчальні матеріали
(сторінки)
|
Примітки
|
5-
|
5-
|
у підруч-нику
|
у
зошиті для КР
|
Вступ
|
1.
|
|
|
Значення мови в нашому житті. Українська мова –
державна мова України
|
3-8
|
|
|
2.
|
|
|
Розвиток
зв’язного мовлення. Види мовленнєвої
діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання
|
8-10
|
19-22
|
|
3.
|
|
|
Розвиток
зв’язного мовлення. Спілкування
|
11-13
|
|
|
Повторення
вивченого
|
4.
|
|
|
Значущі частини слова
|
14-15
|
|
|
5.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Текст. Поняття про «відоме» і
«нове». Докладний усний переказ тексту
|
15-18
|
|
|
6.
|
|
|
Ненаголошені голосні в коренях слів
|
18-20
|
|
|
7.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Тема й основна думка
висловлювання
|
20-22
|
|
|
8.
|
|
|
Частини
мови. Іменник
|
23-25
|
|
|
9.
|
|
|
Прикметник
|
25-27
|
|
|
10.
|
|
|
Займенник. Числівник
|
27-29
|
|
|
11.
|
|
|
Дієслово. Прислівник
|
29-32
|
|
|
12.
|
|
|
Розвиток
зв’язного мовлення. Підготовка до
докладного письмового переказу
|
32-33
|
|
|
13.
|
|
|
Розвиток
зв’язного мовлення. Докладний письмовий
переказ
|
|
|
|
14.
|
|
|
Розвиток
зв’язного мовлення. Види мовленнєвих
помилок. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі
|
37-40
|
|
|
15.
|
|
|
Прийменник. Сполучник
|
33-37
|
|
|
16.
|
|
|
Контрольна робота (тестування)
|
|
3-7
|
|
Відомості
з синтаксису і пунктуації.
Елементи
стилістики
|
17.
|
|
|
Словосполучення. Головне і залежне
слово у словосполученні
|
41-43
|
|
|
18.
|
|
|
Синтаксичний розбір
словосполучень
|
44-45
|
|
|
19.
|
|
|
Речення. Граматична
основа речення
|
45-46
|
|
|
20.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Стилі мовлення. Сфери вживання
кожного з них
|
47-50
|
|
|
21.
|
|
|
Речення, його граматична основа. Види
речень за метою висловлювання
(розповідні, питальні, спонукальні). Окличні речення. Розділові знаки в кінці речень
|
50-53
|
|
|
22.
|
|
|
Головні члени речення
|
53-54
|
|
|
23.
|
|
|
Тире між підметом і
присудком
|
54-55
|
|
|
24.
|
|
|
Другорядні члени
речення
|
56-59
|
|
|
25.
|
|
|
Поширені й непоширені
речення. Порядок слів у реченні
|
59-60
|
|
|
26.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Типи мовлення
|
60-62
|
|
|
27.
|
|
|
Однорідні члени
речення. Кома між однорідними членами.
|
62-64
|
|
|
28.
|
|
|
Двокрапка і тире при однорідних членах речення
|
65-67
|
|
|
29.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний письмовий переказ
тексту-розповіді
|
67-68
|
17-18
|
|
30.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
|
31.
|
|
|
Речення із звертанням.
Розділові знаки при звертанні
|
68-71
|
|
|
32.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Лист. Адреса
|
71-73
|
|
|
33.
|
|
|
Речення із вставними
словами
|
74-75
|
|
|
34.
|
|
|
Синтаксичний розбір
простих речень
|
75-77
|
|
|
35.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір-розповідь на основі
власного досвіду
|
77-79
|
|
|
36.
|
|
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного
речення
|
79-82
|
|
|
37.
|
|
|
Синтаксичний розбір
складних речень
|
82
|
|
|
38.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту-розповіді з
елементами опису предмета (письмовий)
|
83-84
|
|
|
39.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
|
40.
|
|
|
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові
|
84-86
|
|
|
41.
|
|
|
Діалог. Розділові знаки
при діалозі
|
86-89
|
|
|
42.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів
|
89-93
|
|
|
43.
|
|
|
Контрольна робота (диктант або тестування)
|
|
10-16
|
|
44.
|
|
|
Аналіз контрольних
робіт
|
|
|
|
45.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис предмета за картиною
(усний)
|
93-95
|
|
|
Фонетика.
Орфоепія. Графіка. Орфографія.
Елементи
стилістики
|
46.
|
|
|
Звуки мовлення. Голосні
звуки. Звукове значення букв я, ю, є, ї
|
96-99
|
|
|
47.
|
|
|
Приголосні звуки.
Приголосні тверді й м’які
|
99-101
|
|
|
48.
|
|
|
Приголосні дзвінкі й глухі. Уподібнення дзвінких і приголосних звуків
|
101-104
|
|
|
49.
|
|
|
Вимова [г] і [ґ]
|
104-105
|
|
|
50.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис предмета за власним
спостереженням
|
105-107
|
|
|
51.
|
|
|
Знаки письма. Алфавіт
|
107-109
|
|
|
52.
|
|
|
Співвідношення букв і
звуків. Звуковий запис слова. Склад
|
109-111
|
|
|
53.
|
|
|
Правила переносу слів
із рядка в рядок
|
111-113
|
|
|
54.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту-розповіді з
елементами опису тварини (письмовий)
|
113-115
|
|
|
55.
|
|
|
Наголос. Наголошені й
ненаголошені голосні, їх вимова, позначення на письмі
|
116-118
|
|
|
56.
|
|
|
Ненаголошені голосні в
коренях слів
|
118-120
|
|
|
57.
|
|
|
Ненаголошені голосні,
що не перевіряються наголосом
|
121-123
|
|
|
58.
|
|
|
Контрольна робота (диктант).
|
|
28-29
|
|
59.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ із творчим завданням
(письмовий)
|
120-121
|
|
|
60.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
|
61.
|
|
|
Позначення м’якості
приголосних на письмі
|
126-128
|
|
|
62.
|
|
|
Правопис м’якого знака
|
126-130
|
|
|
63.
|
|
|
Правопис йо, ьо
|
130-132
|
|
|
64.
|
|
|
Фонетичний розбір слова
|
132-133
|
|
|
65.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Науковий і художній опис.
Твір-опис тварини за картиною
|
124-126
|
|
|
66.
|
|
|
Правила вживання
апострофа
|
133-134
|
|
|
67.
|
|
|
Тренувальні вправи
|
134-136
|
|
|
68.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис тварини за власним
спостереженням
|
136-137
|
|
|
69.
|
|
|
Чергування [у] – [в], [і] – [й]
|
137-140
|
|
|
70.
|
|
|
Подвоєні букви на
позначення збігу двох
однакових приголосних
|
140-142
|
|
|
71.
|
|
|
Вимова й написання слів
із подовженими м’якими приголосними
|
142-144
|
|
|
72.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь про випадок із
життя (письмовий)
|
144-145
|
|
|
73.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
|
74.
|
|
|
Спрощення в групах
приголосних
|
146-147
|
|
|
75.
|
|
|
Тренувальні вправи
|
147-148
|
|
|
76.
|
|
|
Букви и, і в словах іншомовного походження
|
148-150
|
|
|
77.
|
|
|
Тренувальні вправи
|
150-151
|
|
|
78.
|
|
|
Подвоєні букви в словах
іншомовного походження
|
151-152
|
|
|
79.
|
|
|
Узагальнення і
систематизація вивченого
|
153
|
|
|
80.
|
|
|
Контрольна робота (диктант або тестування)
|
|
23-29
|
|
81.
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
82.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Особливості побудови роздуму.
Докладний переказ тексту-роздуму (усний)
|
154-156
|
|
|
Лексикологія.
Фразеологія.
Елементи
стилістики
|
|
|
83.
|
|
|
Лексичне значення
слова. Однозначні й багатозначні слова
|
157-159
|
|
|
84.
|
|
|
Пряме й переносне
значення слова
|
159-161
|
|
|
85.
|
|
|
Лексика за її
походженням. Власне українські слова
|
161-165
|
|
|
86.
|
|
|
Загальновживані слова.
Терміни. Професійна лексика. Діалектні слова
|
165-168
|
|
|
87.
|
|
|
Застарілі слова.
Неологізми
|
168-169
|
|
|
88.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний переказ
|
|
48-49
|
|
89.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
|
90.
|
|
|
Омоніми. Відмінність омонімів від багатозначних слів
|
169-171
|
|
|
91.
|
|
|
Синоніми. Антоніми
|
171-174
|
|
|
92.
|
|
|
Фразеологізми
|
174-177
|
|
|
93.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усна відповідь на основі переказу
параграфа
|
177-179
|
|
|
94.
|
|
|
Контрольна робота (тестування)
|
|
30-34
|
|
95.
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
Будова
слова. Словотвір. Орфографія
Елементи
стилістики
|
96.
|
|
|
Основа слова і
закінчення змінних слів
|
180-182
|
|
|
97.
|
|
|
Корінь, префікс, суфікс
– значущі частини слова
|
182-185
|
|
|
98.
|
|
|
Розбір слів за будовою
|
185-186
|
|
|
99.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту
розповідного характеру з елементами роздуму
|
186-187
|
|
|
100.
|
|
|
Способи творення слів
|
187-189
|
|
|
101.
|
|
|
Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]
|
189-191
|
|
|
102.
|
|
|
Чергування [о], [е] з [і]
|
191-193
|
|
|
103.
|
|
|
Чергування [о] – [е] після ж, ч, ш, й
|
193-194
|
|
|
104.
|
|
|
Букви и, і після ж, ч, ш, щ та г, к, х у
коренях слів та в абсолютному кінці слова
|
195-197
|
|
|
105.
|
|
|
Найголовніші випадки
чергування приголосних звуків у коренях слів
|
198-200
|
|
|
106.
|
|
|
Зміни приголосних при
творенні нових слів
|
200-201
|
|
|
107.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум на основі власного
досвіду (усний)
|
202-203
|
|
|
108.
|
|
|
Складні і
складноскорочені слова. Сполучні голосні
|
203-205
|
|
|
109.
|
|
|
Правопис слів з пів-, напів-, полу-
|
205-206
|
|
|
110.
|
|
|
Вимова й правопис
префікса з- (зі-, с-)
|
206-207
|
|
|
111.
|
|
|
Правопис префіксів роз-, без-
|
208-209
|
|
|
112.
|
|
|
Правопис префіксів пре-, при-, прі-
|
209-211
|
|
|
113.
|
|
|
Дефіс у складних словах
|
211-214
|
|
|
114.
|
|
|
Контрольна робота (тестування)
|
|
35-41
|
|
115.
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
Повторення
вивченого
|
116.
|
|
|
Словосполучення і
речення. Розділові знаки в простому і складному реченнях
|
215-216
|
|
|
117.
|
|
|
Пряма мова. Діалог
|
216-217
|
|
|
118.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контроль мовленнєвих навичок
(аудіювання, читання мовчки)
|
|
54-55
|
|
119.
|
|
|
Звуки і букви.
Ненаголошені голосні, сумнівні приголосні
|
217-218
|
|
|
120.
|
|
|
Написання апострофа і
м’якого знака
|
218
|
|
|
121.
|
|
|
Контрольна робота (диктант або тестування)
|
|
42-47
|
|
122.
|
|
|
Будова слова і
словотвір. Орфограми в префіксах
|
218
|
|
|
123.
|
|
|
Лексикологія і
фразеологія
|
219
|
|
|
124.
|
|
|
Підсумки за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|