№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
П*
|
РЗ
|
ЗК
|
ЗП
|
Примітка
|
сторінки
|
|
Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси (4
год )
|
42-43
|
|
1
|
Поняття інформації. Повідомлення
|
|
5-12
|
3-5
|
2-3
|
|
|
2
|
Способи подання повідомлень
|
|
13-20
|
6-9
|
4-5
|
|
|
3
|
Інформаційні процеси: зберігання, опрацювання, передавання
та пошук повідомлень
|
|
21-28
|
10-11
|
6-7
|
|
|
4
|
Дані. Пристрої, що використовуються для роботи з
даними
|
|
29-36
|
12-14
|
8-11
|
|
|
Основи роботи з комп’ютером (11 год)
|
43-45
|
|
5
|
Персональний комп’ютер та його складові
|
|
38-47
|
15-17
|
12-13
|
|
|
6
|
Види сучасних персональних комп’ютерів. Правила
поведінки і безпеки життєдіяльності в
комп’ютерному класі
|
|
48-55
|
18-21
|
14-15
|
|
|
7
|
Об’єкти.
Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас.
Класифікація об’єктів
|
|
56-65
|
21-24
|
16-17
|
|
|
8
|
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне
завершення роботи з комп’ютером. Робочий стіл
|
|
66-72
|
25-27
|
18-19
|
|
|
9
|
Поняття про програму. Запуск програми на
виконання. Вікно програми, основні об‘єкти вікна. Завершення роботи з програмою.
Операції над вікнами
|
|
73-81
|
28-30
|
20-21
|
|
|
10
|
Меню, їх призначення. Види меню
|
|
82-91
|
30-32
|
22-23
|
|
|
11
|
Клавіатура. Робота з тренажерами
|
|
92-100
|
33-35
|
24-25
|
|
|
12
|
Практична
робота 1. Робота з вікнами та їх
об’єктами
|
|
101-104
|
|
|
3-8
|
|
13
|
Поняття про файл і каталог (папку), їх
імена. Перегляд списків імен файлів і папок
|
|
105-117
|
36-39
|
26-27
|
|
|
14
|
Практична
робота 2. Робота з
клавіатурним тренажером
|
|
118-122
|
|
28-29
|
9-14
|
|
Графічний
редактор (9 год)
|
45-47
|
|
15
|
Поняття графічного редактора, його
призначення. Середовище растрового графічного редактора
|
|
124-131
|
40-42
|
30-31
|
|
|
16
|
Відкривання збережених зображень у
графічному редакторі. Палітра кольорів
|
|
132-140
|
43-45
|
32-33
|
|
|
17
|
Збереження
зображень. Діалогові вікна, їх об‘єкти. Інформаційні вікна
|
|
141-147
|
45-48
|
34-35
|
|
|
18
|
Інструменти для
опрацювання частин зображення
|
|
148-156
|
48-50
|
36-37
|
|
|
19
|
Практична робота 3. Опрацювання зображень, створених раніше
|
|
157-159
|
|
|
15-19
|
|
20
|
Графічні об’єкти та
їх властивості. Інструменти для створення графічних об’єктів
|
|
160-168
|
51-54
|
38-39
|
|
|
21
|
Поняття буфера
обміну. Розробка плану побудови зображення. Створення зображень в середовищі
графічного редактора за розробленим планом
|
|
169-176
|
55-57
|
40-41
|
|
|
22
|
Додавання тексту.
Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір
|
|
177-183
|
57-62
|
42-43
|
|
|
23
|
Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом
|
|
184-188
|
|
44-47
|
20-25
|
|
Редактор презентацій (10 год )
|
47-48
|
|
24
|
Поняття презентації. Комп’ютерна
презентація, її об‘єкти
|
|
190-198
|
63-65
|
48-49
|
|
|
25
|
Середовище редактора
презентацій.
Відкривання презентації та її перегляд.
Режими роботи в середовищі редактора презентацій
|
|
199-205
|
66-68
|
50-51
|
|
|
26
|
Створення фотоальбому. Збереження
презентацій
|
|
206-215
|
69-71
|
52-53
|
|
|
27
|
Редагування фотоальбому
|
|
216-224
|
72-74
|
54-55
|
|
|
28
|
Практична
робота 5. Створення презентації, зокрема фотоальбому
|
|
225-227
|
|
|
26-32
|
|
29
|
Поняття шаблону презентації. Створення презентацій
на основі шаблону
|
|
228-235
|
74-78
|
56-57
|
|
|
30
|
Текстові та графічні об’єкти слайдів.
Вставляння зображень. Змінення значень
їх властивостей. Введення та редагування тексту. Форматування текстових
об’єктів
|
|
236-243
|
78-81
|
58-59
|
|
|
31
|
Розробка плану створення презентації: визначення мети, сценарію та структури презентації
|
|
244-248
|
82-84
|
60-61
|
|
|
32
|
Практична робота
6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним
планом
|
|
249-252
|
|
|
33-41
|
|
33
|
Урок узагальнення і
систематизації знань та умінь
|
|
253-254
|
85
|
62-64
|
|
|