№ уроку
|
Дата прове-дення
|
Тема уроку
|
Навчальні матеріали (сторінки)
|
Примітки
|
у підруч-нику
|
у зошиті для КР
|
Вступ
|
1.
|
|
Багатство і краса
української мови
|
5-8
|
|
|
2.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Загальне
уявлення про ситуацію спілкування
|
9-12
|
|
|
Повторення
вивченого
|
|
|
3.
|
|
Синтаксис і
пунктуація. Розділові знаки в простому і складному реченнях
|
13-17
|
|
|
4.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Види
мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання.
|
17-19
|
10-13
|
|
5.
|
|
Фонетика та
орфографія. Ненаголошені голосні, апостроф, м’який знак
|
19-23
|
|
|
6.
|
|
Будова слова та
словотвір. Зміни приголосних при словотворенні
|
24-26
|
|
|
7.
|
|
Лексика і
фразеологія
|
26-27
|
|
|
8.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Повторення
вивченого про стилі мовлення. Офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План
роботи. Оголошення
|
28-31
|
|
|
9.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
3-9
|
|
10.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
Морфологія
та орфографія. Елементи стилістики
Іменник
|
11.
|
|
Морфологія як
розділ мовознавчої науки. Самостійні і службові частини мови
|
32-33
|
|
|
12.
|
|
Іменник як частина
мови
|
34-36
|
|
|
13.
|
|
Іменники назви
істот і неістот. Власні і загальні назви
|
36-40
|
|
|
14.
|
|
Рід іменників
|
40-42
|
|
|
15.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Повторення
вивченого про текст, його будову. «Відоме» і «нове» в реченнях тексту
|
42-44
|
|
|
16.
|
|
Число іменників
|
44-48
|
|
|
17.
|
|
Відмінки іменників
|
48-50
|
|
|
18.
|
|
Відміни іменників
|
50-52
|
|
|
19.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний
і стислий переказ тексту (усно)
|
52-54
|
|
|
20.
|
|
Відмінювання
іменників першої відміни
|
54-58
|
|
|
21.
|
|
Відмінювання
іменників другої відміни
|
58-59
|
|
|
22.
|
|
Тренувальні вправи
|
60-63
|
|
|
23.
|
|
Тренувальні вправи
|
63-66
|
|
|
24.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складний
план тексту
|
67-69
|
|
|
25.
|
|
Відмінювання
іменників третьої відміни
|
69-71
|
|
|
26.
|
|
Відмінювання
іменників четвертої відміни
|
71-74
|
|
|
27.
|
|
Відмінювання
іменників, що вживаються тільки в множині
|
74-77
|
|
|
28.
|
|
Незмінювані
іменники
|
77-79
|
|
|
29.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис
приміщення. Переказ тексту-розповіді з елементами опису приміщення
|
79-82
|
|
|
30.
|
|
Способи творення
іменників
|
83-85
|
|
|
31.
|
|
Не з іменниками
|
85-86
|
|
|
32.
|
|
Тренувальні вправи
|
85-86
|
|
|
33.
|
|
Букви е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичк-, -инн(я), -іння,
-ив(о), -ев(о)
|
86-88
|
|
|
34.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Твір-опис приміщення.
|
88-89
|
|
|
35.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
36.
|
|
Творення,
написання і відмінювання чоловічих і жіночих імен та по батькові
|
89-90
|
|
|
37.
|
|
Тренувальні вправи
|
89-90
|
|
|
38.
|
|
Узагальнення і
систематизація вивченого про іменник. Розбір іменника як частини мови
|
91-93
|
|
|
39.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
14-20
|
|
40.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
Прикметник
|
|
|
41.
|
|
Прикметник як
частина мови
|
94-95
|
|
|
42.
|
|
Якісні, відносні
та присвійні прикметники
|
96-98
|
|
|
43.
|
|
Ступені порівняння
якісних прикметників
|
99-102
|
|
|
44.
|
|
Тренувальні вправи
|
99-102
|
|
|
45.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис
природи. Переказ тексту-розповіді з елементами опису природи (письмово)
|
102-104
|
21-22
|
|
46.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
47.
|
|
Відмінювання
прикметників
|
104-106
|
|
|
48.
|
|
Тренувальні вправи
|
106-108
|
|
|
49.
|
|
Способи творення
прикметників
|
108-113
|
|
|
50.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Твір-опис природи (письмово)
|
113-115
|
23-24
|
|
51.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
52.
|
|
Написання
найуживаніших суфіксів прикметників
|
115-118
|
|
|
53.
|
|
Букви -н- і -нн- у прикметниках
|
118-119
|
|
|
54.
|
|
Не з прикметниками
|
120-121
|
|
|
55.
|
|
Тренувальні вправи
|
121-123
|
|
|
56.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Стислий
переказ тексту наукового стилю
|
123-124
|
|
|
57.
|
|
Написання складних
прикметників разом і через дефіс
|
125-126
|
|
|
58.
|
|
Тренувальні вправи
|
126-127
|
|
|
59.
|
|
Написання власних
назв прикметникової форми
|
127-129
|
|
|
60.
|
|
Розбір прикметника
як частини мови
|
129-132
|
|
|
61.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
24-30
|
|
62.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
Числівник
|
|
|
63.
|
|
Числівник як
частина мови. Розряди числівників за значенням
|
133-136
|
|
|
64.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Повідомлення на лінгвістичну тему
|
137
|
|
|
65.
|
|
Вживання числівників
з іменниками
|
138-139
|
|
|
66.
|
|
Тренувальні вправи
|
140-141
|
|
|
67.
|
|
Відмінювання
порядкових числівників
|
141-143
|
|
|
68.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Відгук
на літературний твір
|
143-146
|
|
|
69.
|
|
Відмінювання
власне кількісних числівників
|
146-147
|
|
|
70.
|
|
Відмінювання
власне кількісних числівників Тренувальні вправи
|
147-148
|
|
|
71.
|
|
Тренувальні вправи
|
148-149
|
|
|
72.
|
|
Відмінювання
власне кількісних числівників Тренувальні вправи. Буква ь у числівниках
|
149-152
|
|
|
73.
|
|
Відмінювання
збірних, дробових і неозначено-кількісних числівників
|
152-153
|
|
|
74.
|
|
Тренувальні вправи
|
153-154
|
|
|
75.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Уживання
числівників на позначення часу і дат
|
154-157
|
|
|
76.
|
|
Розбір числівника
як частини мови
|
157-160
|
|
|
77.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
31-37
|
|
78.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
79.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Переказ тексту-розповіді з елементами роздуму
|
160-162
|
|
|
80.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
Займенник
|
|
|
81.
|
|
Займенник. Розряди
займенників за значенням
|
163-165
|
|
|
82.
|
|
Особові і
зворотний займенники, їх відмінювання
|
165-169
|
|
|
83.
|
|
Питальні і
відносні займенники
|
169-172
|
|
|
84.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання
за поданим сюжетом (усно)
|
172-174
|
|
|
85.
|
|
Заперечні і
неозначені займенники, їх відмінювання і написання
|
174-175
|
|
|
86.
|
|
Тренувальні вправи
|
176-177
|
|
|
87.
|
|
Присвійні,
вказівні і неозначені займенники
|
177-181
|
|
|
88.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний
переказ
|
|
|
|
89.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
90.
|
|
Розбір займенника
як частини мови
|
182-184
|
|
|
91.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
38-44
|
|
92.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
Дієслово
|
|
|
93.
|
|
Дієслово як
частина мови. Форми дієслова. Неозначена форма дієслова
|
185-188
|
|
|
94.
|
|
Не з дієсловами
|
188-190
|
|
|
95.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання
за картиною
|
190-192
|
|
|
96.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
97.
|
|
Види дієслів
|
192-195
|
|
|
98.
|
|
Перехідні і
неперехідні дієслова
|
195-198
|
|
|
99.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум
(усний)
|
198-199
|
|
|
100.
|
|
Часи дієслова.
Минулий час
|
200-201
|
|
|
101.
|
|
Теперішній і
майбутній часи дієслова
|
202-205
|
|
|
102.
|
|
Дієслова першої і
другої дієвідміни
|
205-207
|
|
|
103.
|
|
Чергування звуків
у дієсловах
|
207-210
|
|
|
104.
|
|
Способи дієслова.
Дійсний спосіб
|
210-212
|
|
|
105.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Допис у газету інформаційного характеру
|
213-215
|
|
|
106.
|
|
Умовний і
наказовий способи дієслова
|
215-219
|
|
|
107.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Ділові
папери. Правила поведінки в школі
|
219-221
|
|
|
108.
|
|
Безособові
дієслова
|
221-223
|
|
|
109.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ
із творчим завданням
|
224
|
57-58
|
|
110.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз
творчих робіт
|
|
|
|
111.
|
|
Розбір дієслова як
частини мови
|
224-227
|
|
|
112.
|
|
Контрольна робота
(диктант або тестування)
|
|
45-51
|
|
113.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
114.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контроль
мовленнєвих навичок (аудіювання, читання мовчки)
|
|
60-63
|
|
Повторення
|
|
|
115.
|
|
Повторення
вивченого про іменник
|
228
|
|
|
116.
|
|
Повторення
вивченого про прикметник
|
229-230
|
|
|
117.
|
|
Повторення
вивченого про числівник, займенник
|
230-231
|
|
|
118.
|
|
Повторення
вивченого про дієслово
|
232
|
|
|
119.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
діалогів
|
|
64
|
|
120.
|
|
Контрольна робота
|
|
52-57
|
|
121.
|
|
Аналіз контрольної
роботи
|
|
|
|
122.
|
|
Підсумки за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|