Складено до підручника: Н. Чумак, Т. Кривошеєва Французькамова: підручник для 6-го кл. загальноосвіт.
навч. закл. – К. : Видавничий дім „Освіта”, 2014, згідно з навчальною програмою
для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним
стандартом базової і повної загальної середньої освіти).
ФРАНЦУЗЬКА МОВА (друга іноземна)
6-й клас (другий рік навчання)
Сфери
спiлкування
Тематика ситуативного
спілкування
Мовленнєві
функції
Лінгвістичнікомпетенції
Соціокультурна
компетенція
Загальнонавчальна
компетенція
Лексична
Граматична
Фонетична
Особистісна
Публічна
Освітня
Я, мої друзі
(професії батьків, уподобання) Відпочинок і дозвілля
(вільний час, спорт) Людина
(частини тіла, відвідування лікаря)
Природа і навколишнє
середовище
(погода; природні явища)
Свята і традиції
(основні свята Франції і України)
Франція
(загальні відомості про Париж)
Україна
(загальні відомості про Київ)
Шкільне життя
(навчальні
предмети; розклад уроків, урок іноземної мови )
—розвивати інтерес і поважне ставлення до
ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень,
видатних особистостей);
формувати елементарні уявлення про художні та
естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися доособливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури;
поводитися відповідно до норм, прийнятих у країні, мова якої
вивчається;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати
оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
— уважно стежити за
презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету
поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під
час парної та групової роботи;
— активно застосовуватимову, що вивчається;
— сприймати новий досвід (нову
мову, нових людей,
нові способи поведінки
тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у
специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки,
запам’ятовування тощо).
МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ
На кінець 6-го класу учні:
Аудіювання
Говоріння
Читання
Письмо
Монологічне мовлення
Діалогічне мовлення
— реагують на запитання,
які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;
— розуміють мовлення вчителя у повільному темпі, підтверджені невербальними
засобами комунікації;
— розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та
невербальному рівні;
— розуміють діалогічне мовлення в дещо уповільненому темпіта чіткою інтонацією;
— розуміють основні ідеї віршованого чи писемного тексту, який звучить у
повільному темпі котрий побудований на засвоєному матеріалі.
— описують місце
(помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки,
предмети шкільного вжитку, тварини);
— роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного
повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
— висловлюють вдячність, задоволення, спонукання;
— повідомляють про виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в
момент мовлення, в межах засвоєного мовного матеріалу та адекватно до тем
спілкування;
— спонукають до виконання дії (наказують, пропонують тощо);
— вказують час дії (день, місяць, пору року);
— коментують свої дії та дії інших людей.
Обсяг висловлювання —у межах 8
речень.
— ставлять загальні,
спеціальні, альтернативні запитання;
— відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації
спілкування;
— підтримують елементарне спілкування у межах діалогів етикетного характеру;
— висловлюють пропозицію та відповідають на чиюсь пропозицію згодою/
незгодою;
— висловлюють твердження і відповiдають на чиєсь твердження схваленням/
несхваленням;
— реагують на чіткі репліки вчителя, пред’явлені у відносно уповільненому
темпі;
— звертаються з проханням повторити фразу/слово або за роз’ясненням
незрозумілого;
— використовують стягнені форми, жести і міміку.
Висловлення кожного співрозмовника у межах 6 реплік, правильно оформлених у
мовному відношенні.
— знають алфавіт та
основнізвукобуквені зв’язки;
— читають вголос та про себе з повним розумінням короткі, прості тексти, що
містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
— читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів
розкривається на основі здогадки.
Обсяг — у межах 300 друкованих знаків.
— оформляють лист,
листівку-вiтання;
— описують місце (помешкання,
клас), явище (погода), об’єкт (людина, сім’я).
-роблять короткий
переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить
знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
Обсяг письмового висловлювання — у межах 8 речень.
I семестр
№
Дата
Тематика
ситуативного
спілкування
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві
функції
Соціокультурна компетенція
Загальнонавчальна компетенція
Дом. завд.
фонетична
граматична
лексична
аудіювання
говоріння
читання
письмо
Тема. Я,
мої друзі.
1
Опис людини.
Ex.
9,
p.
10.
Nouveau-nouvel-nouvelle.
Beau-belle.
Sportif-sportive.
Gros(se), maigre, mince, joli(e),
beau (belle), laid(e).
Les yeux sont verts (gris, bleus, marron, noirs,
noisette).
Ex. 1, p. 5.
- savoir décrire
quelqu’un.
Texte, p. 9.
Ex.4,
5, p.7.
Уважно
стежити за презентова-ною інформацією.
Ex.
6,
p.8.
2
Опис людини.
Ex.
13,
p.
11.
Joyeux – joyeuse.
Les cheveux sont blonds (châtains, roux, noirs, bruns,
longs, mi-longs, raides).
Autodidacte
et rêvant de poésie,
Robert Desnos est introduit vers 1920 dans les milieux littéraires
modernistes et rejoint en 1922 l'aventure surréaliste.
Ex.6, p. 16.
Ex.
10, p.
18.
4
Характер людини.
Ex.
10, p.
18.
Le comparatif et le superlatif des adjectifs.
Ex. 2, p. 12.
- savoir porter un jugement sur quelqu’un.
Ex. 8;
p.17.
Texte 2, p.
17.
Ex.7;
p.17.
Ex.12,
p.18.
5
Професії батьків.
Ex.
10,
p.
26.
Le féminin des métiers.
Le vocabulaire des métiers.
Ex. 1, p. 19.
- Savoir parler des métiers des parents.
Texte 1, p. 24.
Ex. 3, p.20.
Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Ex. 5, p.23.
6
Професії батьків.
[u]
Ex.
11,
p.
26.
Le féminin des métiers.
Son travail lui plaît beaucoup.
Son travail est dur.
Son travail est ennuyeux.
Ex. 2, p. 19.
- Savoir parler des métiers des parents.
Ex. 13, p. 26.
Texte2,
p.
25.
Ex. 9, p.25.
Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Ex.6,p.24.
7
Моя майбутня професія.
Ex. 9, p. 32-33.
Écrire – présent.
Rapide comme l’éclair, maigre comme un haricot,
bavard(e) comme
une pie, malin (maligne) comme un singe.
Mais.
Ex .1,p.27.
- Savoir parler des qualités et des défauts.
Texte 1, p. 30.
Ex.5; p.29.
Відомі прислів’я за темою.
Ex. 10, p. 32.
8
Моя майбутня професія.
Ex. 9, p. 32-33.
Forme négative.
Ex .1,p.27.
Ex. 6, p. 30.
Texte2, p. 32.
Словнико-вий диктант.
Розвивати мовну здогадку.
Ex. 11, p. 32.
Тема. Відпочинок
і дозвілля.
9
Діяльність дітей у вільниий
час.
[Ø]
Ex. 9, p. 39.
La phrase interrogative.
Après les cours, l’après-midi, le soir, le week-end,
pendant les vacances,
les jours fériés.
Ex.1, p .34.
- Parler de ses intérêts.
Texte 1, p. 38.
Ex.4, p .35-36.
Толерантно ставитися до співрозмовника, до його думки.
Ex.
5,
p.
38.
10
Діяльність дітей у вільниий
час.
Ex. 10, p. 40.
Les pronoms interrogatifs.
Lire des récits, des bandes dessinées, des magazines,
jouer aux jeux vidéo,surfer sur Internet,communiquer avec les amisdans les réseaux sociaux.
Ex.1, p .34.
Ex. 11, p. 40.
Texte2, p. 39.
Ex.
12,
p.40.
Толерантно ставитися до співрозмовника, до його думки.
Ex.
6,
p.
38.
11
Спорт.
Ex.
9;
p. 46.
Impératif.
La piscine, la patinoire, la bibliothèque, le cinéma,
le stade, le court.
Ex. 1, p. 41.
- Parler de son passe-temps favori.
Texte 1, p. 45.
Ex. 2, p. 41.
Ex. 3, p. 42.
Maurice
Carême (12 mai 1899 - 13 janvier 1978) est un écrivain et poète belge de
langue française.
Plus de
deux mille huit cents poèmes de Maurice Carême ont été mis en musique.
Ex.4, p. 42.
Ex.5, p. 44.
12
Спорт.
Ex.
9;
p. 46.
Aller-présent
aller chez qqn.
Ex. 1, p. 41.
Ex. 10, p. 47.
Texte2, p. 46.
Ex. 6, p. 44.
Ex.11 ; p.47.
13
Дозвілля.
Ex. 8, p. 52.
Courir – présent.
Le temps offi ciel / le temps usuel.
Ex. 1, p. 48.
- Savoir exprimer la fréquence.
Texte 1, p. 51.
Ex. 2, p. 48.
Ex. 3, p. 49.
Ефективно співпрацювати під час парної
та групової роботи.
Ex. 4, 5, p. 51.
14
Дозвілля.
Ex. 8, p. 52.
Courir – présent.
Combien ça fait ?
Ex.9, p. 53.
Ex. 10, p. 53.
Ex. 11, p. 53.
Ефективно
співпрацювати під час парної та групової роботи.
Ex. 7, p. 52.
15
Допомога батькам.
Ex. 9, p. 58.
COD
Ranger, essuyer la poussière, passer l’aspirateur,
faire des courses, arroser les fl eurs, laver la vaisselle.
Ex. 1, p. 54.
- Dire comment on aide les parents.
Ex. 5, p. 56.
Texte 1, p. 57.
Ex. 2, p. 54.
Ex. 3, p. 55.
Активно
застосовуватимову, що вивчається.
Ex. 8, p. 57.
16
Допомога батькам.
Ex. 9, p. 58.
COD
Ex. 1, p. 54.
Ex. 11, p. 58.
Активно
застосовуватимову, що вивчається.
Ex. 10, p. 58.
Тема. Людина.
17
Ранок школяра.
Ex. 9, p. 64.
Les verbes pronominaux en –er.
Le matin: se réveiller, se lever, se laver, se peigner, se brosser les
dents, s’habiller, prendre le petit déjeuner, partir à l’école.
Ex. 1, p. 60.
- Parler de son emploi du temps.
Ex. 2, p. 60.
Ex. 3, 4, p. 61.
Comptine populaire française.
Ex. 6, p. 63.
18
Вечір школяра.
Ex. 9, p. 64.
Articulateurs logiques.
Le soir: dîner, se reposer, se laver, se coucher.
Ex. 1, p. 60.
Ex. 10, p. 65.
Texte 1, p. 63.
Ex.
8,
p.
64.
Ex. 5, p. 63.
Ex. 11, p. 65.
Comptine populaire française
Ex. 9, p. 64.
(apprendre par coeur)
19
Розпорядок дня.
Ex. 9, p. 70.
La forme négative des verbes pronominaux.
Se reposer, se promener, se dépêcher, s’amuser, prendre
le petit déjeuner, déjeuner,prendre
le goûter, dîner.
Ex. 1, p. 66.
-Savoir insister.
Ex. 7, p. 69.
Texte 1, p. 69.
Ex. 5, p. 68.
Виховувати поважне
ставлення до своєї родини.
Ex. 4, p. 67.
20
Розпорядок дня.
Ex. 9, p. 70.
Les verbes pronominaux en -er
à l’impératif.
Ex. 1, p. 66.
Ex. 8, p. 70.
Texte2, p. 69
Ex. 6, p. 69.
Ex.11; p. 70.
Виховувати поважне
ставлення до своєї родини.
Ex.10; p. 70.
21
У дантиста.
Ex. 8, p.75.
Expression de l’obligation.
Les dents se brosser les dents le grignotage, un
dentifrice, une brosse
à dents, éviter, limiter,se rincer, mâcher.
Ex. 1, p. 71.
Ex. 6, p. 73.
Ex. 4, p. 72.
Ex. 2, p. 71.
Ex. 3, p. 72.
Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я.
Ex.
5,
p.
73.
22
У дантиста.
Ex. 9, p. 75.
Il faut.
Ex. 1, p. 71.
Ex. 11, p. 75.
.
Ex.6,p. 73.
Ex. 10, p. 75.
Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я.
Ex.7;p.74.
23
У лікаря.
Ex. 9, p. 80.
Articles contractés.
Le vocabulaire des parties du corps.
Ex. 1, p. 76.
-Savoir exprimer la douleur.
Ex.
3,
p.
77.
Ex. 2, p. 76.
Ex. 4, p. 77.
Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я.
Ex. 4, p. 77.
24
У лікаря.
Ex. 10, p. 81.
Ex. 14, p. 82.
Ex. 1, p. 76.
Ex. 11, p. 81.
Ex. 13, p. 82.
Texte 2, p. 79
Quiz, p.80.
Ex. 5, p. 79.
Диктант: Ex. 4, p. 77.
Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я.
Ex. 12, p. 82.
25
Контроль аудіювання.
Підг. до контролю говоріння.
26
Контроль говоріння.
Підг. до контролю читання.
27
Контроль читання.
Підг. до контролю письма.
28
Контроль письма.
Виконати аналіз помилок
29
Аналіз результатів контролю. Повторення та узагальнення
вивченого.
Вик. інд. завдання.
ІI семестр
№
Дата
Тематика
ситуативного
спілкування
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві
функції
Соціокультурна компетенція
Загальнонавчальна компетенція
Дом. завд.
фонетична
граматична
лексична
аудіювання
говоріння
читання
письмо
Тема. Свята і традиції.
1
Новий рік.
Ex. 8, p. 88.
Passé composé des verbes du I groupe.
Moments du passé.
Ex. 1,p. 84.
Ex. 2,p. 84
Texte 1, p. 87.
Ex. 3, p. 84.
Ex. 4, p. 86.
Ознайомити з особливостями святкування нового року у
Франції.
Ex. 5 ;
p.86.
2
Новий рік.
Ex. 8, p. 88.
La forme négative.
Ex. 1,p. 84.
Ex. 10 ;
p.88.
Ex. 6, 7, p.87.
Ex. 10 ;
p.88.
Ex. 9 ;
p.88.
3
Свято королів у Франції.
Ex. 8, p.92.
Passé composé des verbes en –ir.
Finir, remplir, sentir, dormir, mentir, finir.
La galette des rois, une part, les rois mages, la
crèche, l’étoile du berger.
Ex. 1, p.89.
Ex.
2,
p.
89.
Texte 1, p. 92.
Ex.3,
p .90.
Ex.5,
p .91.
Ознайомити з особливостями святкування свята королів у
Франції.
Ex.4,
p.91.
4
Свято королів у Франції.
Ex. 8, p.92.
La forme négative.
La forme interrogative.
Ex. 1, p.89.
- Parler de la fête des rois en France.
Ex. 6, 7, p.92.
Quiz, p.93.
.
Ex.10 ; p.93.
5
День народження.
Ex. 8, p.98.
Participe passé des verbes irréguliers.
Faire les invitations, fabriquer les décorationscréer la propre
playliste avec un lecteur MP3 et de bons baffles, demander aux invités
d’apporter un plat, un dessert, une boisson.
Ex. 1, p.94.
- Savoir souhaiter
qqch à qqn.
Ex. 7, p. 97.
Texte, p.97.
Ex. 3; p.95.
Ex. 4; p.95.
Ex. 5; p.95.
6
День народження.
Ex. 8, p.98.
Ex. 2, p. 94.
Ex.
6,
p .96.
Ex.
10,
p .98.
Ex. 2, p. 94..
Ex.
6,
p .96.
Ознайомити з особливостями оформлення листівки.
Ex.9,
p.
98.
7
Масляна.
Ex. 9, p.104.
Participe passé des verbes irréguliers: voire, lire,
devoir, répondre, savoir.
La Chandeleur, la farine, un oeuf, une cuillère à
soupe, du lait du beurre, larecette, des
beignets, des gaufres.
Ex. 1, p. 99.
-Savoir dire ce qu’on sait faire.
Texte, p. 103.
Ex. 2, p. 99.
Ознайомити з особливостями святкування Масляної у
Франції.
Ex. 5, p. 102.
8
Масляна.
Ex. 9, p.104.
Ex. 1, p. 99.
Ex. 11, p. 104.
Ex. 7, 8, p. 103.
Dictée.
Ex. 6, p. 102.
Ex. 10, p. 104.
Тема. Шкільне життя.
9
Шкільне життя.
Ex. 9, p.110.
Participe passé des verbes irréguliers: pouvoir, vouloir,
écrire, faire, dire.
Le collégien (-ne), l’emploi du temps, un
interlocuteur, les méthodes de travail,
Ex .1, p.106.
- Savoir parler de ses études à l’école.
Ex .6, p.109.
Texte, p.109.Ex 7, p.109.
Ex .2, p.106.
Ex. 4, p.107.
Ефективно співпрацювати під час парної та групової
роботи.
Ex .5, p.107.
10
Шкільне життя.
Ex. 9, p.110.
Ex .1, p.106.
Ex .11, p.110.
Ex 8, p.109.
Ex. 10, p.110.
Ex .11, p.110.
11
Шкільні предмети.
Ex. 9, p.114.
Les verbes qui se conjuguent avec être.
Français, mathématiques, langues vivantes,
histoire-géographie-éducation civique, sciences de la vie et de la Terre
(SVT), physique — chimie, technologie, éducation musicale et arts plastiques,
éducation physique et sportive (EPS), informatique et Internet.
Ex. 1, p.111.
- Parlerdesespoints forts et
faibles à l’école.
Texte, p. 113.
Ex. 2, p.111.
Ex.3, p.111-112.
René Goscinny, né le 14 août 1926 à Paris et mort le 5 novembre 1977 à Paris, est un écrivain, humoriste et scénariste de bande dessinée
français, également réalisateur et scénariste de films, et journaliste.
Créateur d’Astérix, d’Iznogoud et du Petit Nicolas, scénariste de Lucky Luke
durant une longue période, il est l’un des auteurs français les plus lus au
monde : l’ensemble de son œuvre représente environ 500 millions
d’ouvrages vendus.
Ex. 5, p. 112.
12
Шкільні предмети.
Ex. 9, p.114.
Ex. 1, p.111.
Ex. 11, p. 114.
Ex. 8, p. 114.
Ex.10, p. 114
13
Вивчення іноземних мов.
Ex. 8, p. 119.
Les verbes qui se conjuguent avec être.
Rencontrer des personnes, langue maternelle, s’ exposer
à des médias de la langue, apprendre le vocabulaire, apprendre la grammaire,
être investi(e) et déterminé(e).
Ex.1, p .115.
- Savoir parler de ses activités préférées en
apprentissage des langes.
Texte, p. 118.
Ex. 2, p. 115.
Ex.
3,
p.116.
Розвивати мовну здогадку.
Ex. 5, p. 117.
14
Вивчення іноземних мов.
Ex.
10,
p.
120.
Ex.
9,
p.
120.
Ex.
10,
p.
120.
Ex. 7, p .119.
Ex.
9,
p.
120.
Ex. 6, p. 118.
15
Ми – поліглоти.
Ex. 8, p. 124.
Les verbes qui se conjuguent avec être.
La langue internationale, avoir accès, avoir des
notions, la version originale.
Ex. 1, p. 121.
Ex. 2, p. 121.
Texte, p. 123.
Ex. 3, p. 122.
Розвивати мовну здогадку.
Ex. 5, p. 122.
16
Ми – поліглоти.
Ex. 8, p. 124.
Ex. 7, p. 123.
Ex. 6, p. 122.
Ex. 9, p. 124.
Тема. Україна.
Франція.
17
Київ.
Ex. 12, p. 131.
Des phrases interrogatives.
L’adejectifs tout.
Les curiosités, la place de l’Indépendance, la
cathédrale Sainte-Sophie les Portes d’Or, la rue principale de Kyiv, le
jardin botanique.
Ex. 1, p. 126.
Ex. 2, p. 126.
Ex. 4, p. 127.
Texte, p. 130.
Ex.3, p.126.
Ex.7, 8, p.128.
Застосовувати компетенції для того, щоб діяти у
специфічній навчальній ситуації на основі спостереження.
Ex.5,
p.127.
18
Київ.
Ex. 14, р. 131.
Ex. 13, р. 131.
Ex. 14, р. 131.
Ex. 11, p. 130.
Ex. 6, p. 127.
Ex. 9, p. 129.
Ex. 10, p. 129
19
Україна.
Ex. 10, p. 136.
Ne...que
La capitale, la monnaie, la langue officielle, la
superficie, la population, le drapeau, l’hymne, la fête, un habitant.
Ex. 1, р. 132.
Ex. 2, р. 132.
Ex. 6, р. 133.
Texte, p. 135.
Dictée.
Ex. 5, р. 133.
Застосовувати компетенції для того, щоб діяти у
специфічній навчальній ситуації.
Ex. 7, p. 135.
20
Україна.
Ex. 10, p. 136.
- Savoir dire que qqn manque.
Ex. 8, р. 136.
Ex. 9, р. 136.
Ex. 11, p. 136.
21
Париж.
Ex.9,
p.141.
Connecteurs logiques: d’abord, après, puis.
La cathédrale, l’île,haut,
la tour,
Ex. 1, p. 137.
Ex. 3, p. 138.
Texte, p. 141.
.Ex. 4, p. 138.
Ознайомити з основними
видатними пам’ятками Парижу, з планом міста.
Ex. 5, p. 138.
22
Париж.
Ex.9,
p.141.
- Savoir inviter qqn.
Ex. 6, p. 140.
Ex.8,
p.141.
Ex.11,
p.141.
Ex.10,
p.141.
Ex. 6, p. 140.
Ex. 7, p. 140.
23
Франція.
Les nombres.
Futur proche.
La forme négative.
Le nord, le sud, l’est, l’ouest, loin, pourquoi, parce
que.
Ex. 1, p. 142.
Ex. 2, p. 142.
- Savoir argumenter sa réponse.
Texte, p. 146.
Ex. 3, p. 143.
Ознайомити учнів з основною інформацією про географію
Франції.
Ex. 4, p. 143.
24
Франція.
Ex. 9, p. 147.
Ex. 6, p. 145.
Ex. 7, p. 1406.
Ex. 11, p. 148.
Ex. 8, p. 147.
Ex. 10, p. 147.
Тема. Канікули.
Природа і навколишнє середовище.
25
Пори року.
Ex. 12, p.154.
Les formes négatives.
Les vocabulaire des saisons et de la météo.
Ex. 1, p.150.
Ex. 2, p.150.
Texte, p. 154.
Dictée.
Ex. 4, p.151.
Розвивати мовну здогадку.
Ex. 96,
p.154.
26
Пори року. Погода.
Ex. 13, p.154.
Mini-dialogues.
Ex. 14, p.154.
Minidialogues.
Ex. 10, p.154.
Ex. 14, p.154.
Ex. 15, p.155.
Ex. 7, p.152.
Ex. 8, p.153.
Dictée.
Ex. 6,
p.151.
Розвивати мовну здогадку.
Ex. 11, p.154.
27
Канікули.
Ex. 8, p.160.
Du, au, le premier mois.
La pluie le brouillard la neige le vent, la température
est très agréable.
Ex. 1, p.156.
Ex. 2, p.157.
Texte, p. 159.
Ex. 3, p. 157.
Розуміти та поважно ставитися доособливостей
стилю життя зарубіжних однолітків.
Ex. 4, p.157.
28
Канікули у Франції та
Україні.
Mini-dialogues.
Mini-dialogues.
Ex. 10, p.160.
Ex.7, p.159.
Ex. 5, p.158.
Ex. 9, p.160.
Ex. 6, p.159.
29
Мої канікули.
Ex. 11, p.165.
Futur simple.
Demain, demain après-midi, la semaine prochaine…
Dans deux jours, dans trois mois, dans cinq ans…
Ex. 1, p.161.
Ex. 2, p.161.
Texte, p. 164.
Ex. 3, p.162.
Ex. 4, p.162.
30
Мої канікули.
Ex. 13, p.165.
Mini-dialogues.
Mini-dialogues.
Ex. 9, p.164.
Ex. 12, p.165.
Ex. 5, 6, p.163.
Ex. 7, p.164.
Ex. 10, p.165.
Ex. 8, p.164.
31
Літні канікули.
Ex. 10, p.171.
Futur simple.
Au bord de la mer, prendre des bains de soleil, à la
montagne, faire du ski, faire de la voile, faire des randonées à pied, à la
campagne, faire du cheval, visiter les monuments.
Ex. 1, p.166.
Ex. 2, p.166.
Texte, p. 170.
Ex. 3, p.167. Ex. 5, p.167.
Ex. 6, p.168.
32
Літні канікули.
Mini-dialogues.
Mini-dialogues.
Ex. 11, p.171.
Ex. 8, 9, p.170.
Ex. 7, p.170.
Ex. 11, p.171.
Підг. до контролю аудіювання.
33
Контроль аудіювання.
Підг. до контролю говоріння.
34
Контроль говоріння.
Підг. до контролю читання.
35
Контроль читання.
Підг. до контролю письма.
36
Контроль письма.
Вик. інд. з.
37
Повторення та систематизація вивченого. Аналіз
результатів контролю.