Складено до
підручника: Н. Чумак, Т. Кривошеєва Французька мова: підручник для 7-го кл.
загальноосвіт. навч. закл. – К. : Видавничий дім „Освіта”, 2015, згідно з
навчальною програмою «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга
іноземна мова. 5-11 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013.
ФРАНЦУЗЬКА МОВА (друга
іноземна)
7-й клас (третій рік навчання)
Сфери
спiлкування
Тематика ситуативного
спілкування
Мовленнєві
функції
Засоби
вираження
Лінгвістичнікомпетенції
Соціокультурна
компетенція
Загальнонавчальна
компетенція
Лексична
Граматична
Фонетична
Особистісна
Публічна
Освітня
Місце проживання
Помешкання
Відпочинок і дозвілля
Природа і навколишнє середовище
Подорож
Свята і традиції
Шкільне життя
— запрошувати та надавати інформацію про
особи / об’єкти / явища / події / факти;
— описувати особи/ місця / об’єкти / явища / події / факти;
— описувати дії, зображені на малюнках, фото тощо;
— характеризувати та оцінювати когось / щось;
— виражати емоції;
— робити короткі повідомлення про події та факти;
— розповідати про прочитане, почуте, побачене;
— запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення;
— висловлюватисвої враження, думки,
ставлення.
Où
as-tu passé tesvacances ? C’était
très bien. Tu es en quelle classe ? Je suis en quatrième. J’adore les maths.
Je déteste. Je voudrais. Qu’est-ce que tu àdores... ?
C’est
comment chez toi ? Combien de pièces a votre appartement ? Comment est ta
chambre? Elle est petite, mais claire. C’est l’anniversaire de ... Qu’est-ce
que tu veux pour ton anniversaire ?Il
faut inviter les amis. Comment est ton copain ? Pour toi une journée idéale,
c’est quoi ? Quelle heure est-il ? Il est...À quelle heure. Comment est ta ville? Pour aller à l’école, je prends
le bus.Qu’est-ce que tu aimes faire ?
J’adore la lecture et toi ?
Населені пункти.
Покупки.
Види дозвілля.
Видипомешкань.
Умеблювання.
Подорожування.
Види транспорту.
Вільний час.
Опис природи.
Довкілля.
Свята.
Особові займенники. Означені та
неозначені артиклі.
Злиті артиклі à la, à l’, au, aux.
Теперішній час — минулий час діє- слів.
Заперечна форма дієслів.
Наказовий спосіб рід і число
прикметників.
Ступені порівняння прикметників.
Місце прикметників.
Прийменники avec, chez, dans, sur.
Дієслівні конструкції типу: Je
voudrais + Infinitif.
On sait+ Infinitif.
Il y a ...
Il fait(beau) ...
Особливості французької вимови (довгота,
носові звуки, відкриті/закриті голосні).
Поділ речень на ритмічні групи.
Iнтонація різного типу речень.
Логічний наголос. Транскрипція.
Знання культурних реалій спільноти, мова
якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з
такими аспектами:
— повсякденне життя;
— умови життя;
— норми поведінки;
— соціальні правила поведінки;
— вживання та вибір привiтань;
— вживання та вибір формзвертання;
— вживання та вибірвигуків.
Правила ввічливості.
— ефективно використовувати навчальні
можливості у навчальних ситуаціях;
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовуватимову, що
вивчається.
I семестр
№
Дата
Тематика ситуативного
спілкування
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві функції
Соціокультурна
компетенція
Загальнонавчальна
компетенція
фонетична
граматична
лексична
аудіювання
говоріння
читання
письмо
Тема. Шкільне життя.
1
Початок навчального року.
Ex. 1, p. 5.
L’interrogation directe : trois
manières de poser une question.
Passer ses vacances/Être en vacances au bord de la mer,
à la campagne, à la montagne, à l’étranger en colonie (en colo), un séjour.
Ex. 1, 2, 3, p. 5.
Ex. 6, p. 7.
Ex. 3, p. 6.
Ex.
4, p. 7
Ex. 4, p. 6.
Вживання та
вибір
привітань.
Вживання та
вибір форм
звертання.
— ефективно використовувати навчальні можливості у
навчальних ситуаціях;
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової
роботи;
— активно застосовуватимову, що вивчається.
2
Мої канікули.
R. « Phonétique », p. 10.
en/à+moyen de transport
R. « Phonétique », p. 10.
Ex. 7, 8, p. 8.
R. « Communica-tion »
.Ex. 6,
p. 8
Texte, p. 9.
Ex. 9, p.8.
Ex. 13, p. 10.
3
Шкільні
предмети.
R. « Phonétique », p. 15.
Hier, avant-hier, il y a 5 ans (3
mois),l’an dernier,
lundi dernier,
la semaine dernière, cette année.
Je n’ai pas eu le temps. J’ai
envie de faire
le problème. Je me débrouille
bien en physique
(en chimie). Je suis nul(-le) en… Je me considère comme
un(e) bon(-ne)
élève.
Ex. 1, 2, p. 11.
Ex. 4, p. 12.
Ex. 3, p. 12.
Ex. 5, p. 12.
Ex. 3, p. 12.
Ex.4, p. 12.
Знання культурних реалій
спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування.
4
Домашні завдання.
R. « Phonétique », p. 15.
Demain, après-demain, dans 5 ans (3 mois), l’an
prochain, lundi prochain, la semaine prochaine.
Dialogue, p.15.
Ex. 1, p. 10
R. « Communica-tion », p. 14.
Texte, p. 14.
Ex. 6, p. 13
Ex. 7, p. 14
Ex. 11, 12 p. 15-16
5
Улюблені предмети.
R. « Phonétique », p. 21-22.
Réussir - conjugaison
La récréation
, la leçon, le cours, prendreun cours de
français (avec un professeur), apprendre une leçon de français (tout seul).
Ex. 1, 2,3, p. 17.
Ex.4, p. 18.
R. « Communica-tion », p. 19.
Ex. 7, p. 19.
Ex. 5, p. 18.
Ex. 6, p. 20.
6.
Улюблені предмети.
R. « Phonétique », p. 21-22.
Ex. 2, p. 16.
Ex. 7, p. 20.
Ex. 12, p. 22.
Texte, p. 21.
Ex. 9, p. 20.
Ex. 11, p. 22.
Ex. 13, p. 22
L’école en France.
7.
Позашкільна діяльність школярів.
R. « Phonétique », p. 27.
Pronoms y
La fréquence: jamais, rarement,
parfois, souvent, d’habitude, aujourd’hui, toujours, de temps en temps.
Ex. 1, 2, 3, p. 23.
Ex. 4, p. 24.
Ex. 5, p. 25.
Ex. 6, p. 25.
Ex. 5, p. 25.
Ex. 6, p. 25.
8.
Позашкільна діяльність школярів.
R. « Phonétique », p. 27.
R. « Communica-tion », p. 26.
Ex. 11, p. 27
Texte, p. 26.
Ex. 10, p. 27
9
Систематизація вивченого.
Тема.Відпочинок і дозвілля.
10.
Спорт.
R. « Phonétique », p. 34.
Pronom en
Sports olympiques d’été /Sports
olympiques d’hiver./ Les qualités sportives.
Ex.1, 2,3, p.29.
Ex. 4, p. 37.
.Ex.5, p.31.
Ex. 3, p.32.
Ex.6, p.32.
Ex.2, p. 27.
Ex. 4, p. 30.
11.
Спортивні
якості.
R. « Phonétique », p. 34.
Pronom en
Ex. 2, p. 31.
R. « Communica-tion », p. 33.
Ex. 11, p. 34
Texte, p. 33.
Ex.10, p. 34.
12.
Ігри.
R. « Phonétique », p. 40.
Faire de...
Jouer à ...
Prendre l’ascenseur, monter/
descendre l’escalier, bouger, un arrêt.
Ex.1, 2, 3,p.35.
Ex. 5, p. 39.
R. « Communica-tion », p. 39.
Ex.9, p. 39.
Ex. 2, p.33.
Ex. 3, p.35.
13.
Рух у житті людини.
R. « Phonétique », p. 40.
Faire de...
Jouer à ...
Ex. 9, 10, p. 40.
Texte, p. 39.
Ex. 5, p.35.
14.
Дружба.
R. « Phonétique », p. 44.
L’expression de
l’obligation : il faut, il est nécessaire de, il est obligatoire de, il
me faut, j’ai le devoir de, j’ai à.
Il / Elle est gentil / gentille.
Il / Elle est généreux / généreuse. Il / Elle est toujours prêt(e) à aider.
Il / Elle est présent(e) dans les moments diffi ciles.
Il / Elle est toujours à
l’écoute.
Ex. 1, 2, 3, p. 41.
Ex. 6, p. 43.
R. « Communica-tion », p. 43.
Ex. 5, p. 42.
Texte, p.44.
Ex. 4, p. 42.
15.
Дружба
R. « Phonétique », p. 44.
Devoir – présent
Ex. 10, 11, p. 45.
Ex.5, p. 42.
Ex. 6, p. 42.
16.
Дозвілля у моїй родині.
R. « Phonétique », p. 50.
Article partitif
La forme négative
Les qualités d’un sportif: l’endurance, l’esprit d’équipe, la discipline, l’esprit de
compétition, la concentration, des bons réflexes, la volonté de gagner,
l’énergie physique.
Ex. 1, 2, 3, p. 46.
R. « Communica-tion », p. 48.
Ex. 5, p. 47.
Classe de neige en France.
17.
Дозвілля у моїй родині.
R. « Phonétique », p. 50.
Ex. 11, p. 50.
Texte 49.
Ex. 7, 8,p. 49.
Ex.6, p. 48.
Ex.10, p. 50.
18.
Систематизація вивченого.
Тема.Покупки.
19.
В хлібному магазині. У
булочній.
R. « Phonétique », p. 57.
Article indéfini.
La forme négative.
Un boulanger, un pâtissier, un pain au chocolat un
pain un gâteau, une brioche une tarte une baguette, des viennoiseries.
Ex. 1, 2, p. 52.
Ex. 3, p. 53.
R. « Communica-tion », p. 55.
Texte 56.
Ex. 8, 9, 10, p.56..
Ex. 4, 5, p. 53.
Ex. 6, p.55.
La boulangerie-pâtisserie française.
20.
В хлібному магазині. У
булочній.
R. « Phonétique », p. 57.
Article indéfini.
La forme négative.
Ex. 7, p. 55.
Ex. 13, p. 57.
Ex.12, p.57.
Chanson « Des croissants pour la lune ».
21.
У супермаркеті.
R. « Phonétique », p. 63.
Expression
des quantités : un litre, une barquette, un morceau, une tranche,
quelques.
Les rayons du supermarché : la crémerie, la
confi serie, la boucherie, la charcuterie, le rayon des boissons.
Ex. 1, 2, p. 58.
Ex. 4, p. 59.
Ex. 5, p. 60.
Ex. 4, p. 67.
Ex.3, p.59.
Ex. 6, p. 61.
Соціальні правила поведінки.
22.
У супермаркеті.
R. « Phonétique », p. 63.
R. « Communica-tion », p. 61.
Ex. 11, p. 63.
Texte 62.
Ex. 7, 8, p.62.
.Ex.10, p. 63.
Macaron.
23.
У магазині одягу.
R. « Phonétique », p. 69.
Futur
proche
Une chemise à manches courtes,une chemise rayée, une jupe
à carreaux, un pantalon à fleurs, un pull un pull à capuche une robe un
cardigan Quelle taille portez-vous ? Quelle taille portes-tu ?
Ex. 1, 2, p.64
Ex. 3, p. 65.
Ex.5, p. 67.
Ex. 4, p. 66.
Ex. 4, p. 66.
Правила ввічливості.
24.
У магазині одягу.
R. « Phonétique », p. 69.
La
forme négative
R. « Communica-tion », p. 67.
Ex. 10, 11, p. 69.
Texte, p. 68.
Ex. 7, 8, p.68.
. Ex. 6, p. 67.
Lacoste
25.
У магазині одягу.
R. « Phonétique », p. 74.
La
comparaison
Combien cela coûte-t-il ? Quel est le prix de …?
Vous pourriez me dire le prix de …? Les cerises sont à combien ? Je voudrais
savoir quel est le prix du billet?
Vous pourriez me dire le prix de …?
Ex.1, 2 , p. 70.
Ex.
3, 4, p. 71.
Ex.
3, 4, p. 71.
Ex.6, p. 72
La monnaie française.
26.
У магазині одягу.
R.
« Phonétique », p. 74.
Ex.
5, p. 72
R. « Communica-tion », p.73.
Texte, p.73.
Ex.
7, 8, p.74.
.Ex. 11, p.75
ChristianDior
27.
Повторення та систематизація вивченого.
28.
Контроль аудіювання.
29.
Контроль говоріння.
30.
Контроль читання.
31.
Контроль письма.
32.
Аналіз контролю.
IIсеместр
№
Дата
Тематика ситуативного
спілкування
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві функції
Соціокультурна
компетенція
Загальнонавчальна
компетенція
фонетична
граматична
лексична
аудіювання
говоріння
читання
письмо
Тема.Шкільне життя. Харчування.
31.
Здорове харчування.
R.
« Phonétique », p. 81.
Impératif
Les féculents, les aliments céréaliers, pain,
farine, pâtes, riz, les légumes secs, haricots,lentilles, fèves, les pommes de terre.
Ex. 1, 2, p. 77.
R.
«Communication»,p. 78.
Ex.5, p. 80.
Ex.
3, 4,p. 78.
Ex.
3, 4,p. 78.
— ефективно використовувати навчальні можливості у
навчальних ситуаціях;
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової
роботи;
— активно застосовуватимову, що вивчається.
32.
Здорове харчування.
R.
« Phonétique », p. 81.
Ex. 9, p.81.
Texte, p.
80.
Ex. 6, 7, p. 81
Ex. 10, p.81.
33.
Молочні продукти.
La
place des adjectifs qualifi catifs
Salé, acide, amer,
sucré, obligatoire, apporter des protéines, une substance, entretenir.
Ex. 1,2,3, p. 82.
Ex. 4, 5, p. 83.
R.
«Communication»,p. 85.
Ex. 4, 5, p. 83.
Ex. 6, p. 84.
34.
Збалансоване харчування.
R.
« Phonétique », p. 86.
La
place des adjectifs qualifi catifs
Ex. 2, p. 84.
Ex. 10, p. 86.
Texte, p. 85.
Ex.7, 8, p.85.
Ex. 11, p. 86.
35.
Збалансоване харчування. Споживання
жирів.
La
place des adjectifs qualifi catifs
Des matières grasses, une nappe, une assiette, une
fourchette, un couteau, une cuillère, un verre, une tasse.
Ex. 1, 2, p. 87.
Ex. 3, 4, p. 88.
R.
«Communication»,p. 90.
Ex. 3, 4, p. 88.
Ex. 5, p. 90.
Ex. 4, p. 89.
36
Збалансоване харчування.Накривання
столу.
R.
« Phonétique », p. 91.
La place des adjectifs qualifi catifs.
Servir – présent, passé composé.
Ex. 2, p. 88.
Ex. 9, p. 91.
Texte, p.91.
Ex.6, 7, p. 91.
Ex. 7, p. 92.
Maurice Carême.
37.
Систематизація вивченого.
Тема.Місце проживання.
38.
Париж.
Connecteurs logiques.
Obligations
Conseiller
qqch, visiter, prendre un bateau.
Ex. 1,2,3, p. 93.
Ex.4,5, p. 94.
Ex.4,5, 6, p. 94.
Ex. 4, p. 96.
Le
centre culturel Georges Pompidou, Montmartre et la basilique du Sacré Coeur,
Disneyland.
39.
Париж.
R.
« Phonétique », p. 98.
Connecteurs logiques.
Obligations
R.
«Communication»,p. 96.
Ex. 12, p. 98.
. Ex. 9, 10, p. 97.
Ex. 7, p. 96.
Ex. 8, p. 97
40.
Населені пункти.
Les degrés de comparaison
Un arrondissement,
.Ex.1,2, p. 99.
Ex.3, p. 100.
Ex. 4, 5, p. 100.
R. «Communication»,p. 102.
Ex. 4, 5, p. 100.
Ex. 6, p. 101
.Ex.8, p. 102
La division administratif de Paris.
41.
Населені пункти.
R.
« Phonétique », p. 104.
Des ordinaux.
Ex. 12, p. 104.
Texte, p.103.
Ex. 10, p.104.
Ex.9, p. 103.
La Villette.
42.
Київ.
Les verbes impersonnels / les
expressions impersonnelles.
Je crois que, je suis d’accord avec toi, des coins
pittoresques.
Ex. 1,2, p. 105.
Ex. 3, p. 106.
R.
«Communication»,p. 107.
Ex. 6, p. 107.
.Ex. 3, p.105.
.Ex. 4, 5, p.106.
Andriyivskyi Ouzviz, la Laure Kyevo-Petcherska, l’Opéra
National de Kyiv, Krechtchatyk.
43.
Київ.
R.
« Phonétique », p. 109.
Ex. 10, p. 109.
Texte, p. 109.
Ex. 8, p.109.
.Ex. 6, 7, p. 108.
44.
Київ.
Les expressions de lieu.
Etre situé (e), se trouver,
Ex 1, 2, p. 110.
Ex. 4, 6, p. 111.
R.
«Communication»,p. 112.
Ex. 3, p. 111.
Ex 4, p. 111.
Ex 3, p. 110
. Ex. 5, p. 111.
45.
Моє місто.
R.
« Phonétique », p. 114.
Ex. 7, p. 112.
Ex. 13, p. 114.
Texte p.114,ex.
10, 11.
Ex. 8, 9, p. 113.
Тема.Природа і навколишнє середовище.
46.
Тваринний світ взимку.
Souffrir, passé composé.
La faim, le froid,construire,
installer, des mangeoires, des abreuvoirs, des nichoirs.
Ex. 1, 2, p. 116.
Ex. 5, p. 116.
Ex. 3, p. 116.
Ex. 7, p. 125.
Ex.
3, p. 116.
Ex.
5, p. 117.
47.
Тваринний світ взимку.
R.
« Phonétique », p. 121.
R.
«Communication»,p. 120.
Ex.12, p.122.
Texte 121,
Ex.
10, p. 121.
Ex.
8, 9, p. 120.
48.
Людина і навколишнє
середовище.
Future proche (révision)
Le panda géant, le tigre du
Bengale, l’éléphant d’Asie, la gorille, le cacatoès
d’Australie, le dauphin de l’Irrawaddy, les espèces, l’extinction, la
déforestation, la pollution.
Ex.
1, 2, p. 123.
.Ex. 3, p. 121.
Ex. 4,p. 121.
Ex. 3, p. 123.
49.
Людина і навколишнє
середовище.
R.
« Phonétique », p. 127.
Ex. 2, p. 120.
R. «Communication», p. 125.
Ex. 10, p. 127.
Texte p.126.
Ex.
7, 8, p. 126.
Ex.
6, p. 125
50.
Дії школярів для охорони
довкілля.
Impératif présent
La pollution, la pénurie d’eau
potable, les déchets ménagers, sauver.
Ex. 1, 2, p. 128.
R. «Communication», p. 131.
.
.Ex. 3, p. 128
Ex. 6, p. 130
51.
Дії школярів для охорони
довкілля
R.
« Phonétique », p.133.
Ex. 3, p. 127.
Ex. 12, p. 133.
Texte 132,
Ex. 8, p.132.
Ex. 9, p.133.
.Ex. 7, p. 132
. Ex.10, p. 133.
Тема. Помешкання
52.
Кімнати квартири (будинку).
La forme négative du verbe
Une salle de bain, une cuisine, un couloir, des toilette, une chambre, le séjour, une salle à manger.
Ex.
1, 2, p. 135.
R. «Communication», p. 137.
Ex.
3, p. 138.
Ex.
3, p.
135
.Ex.5, 6, p. 136
53.
Кімнати квартири (будинку).
R.
« Phonétique », p.140..
Ex. 2, p. 132.
Ex13, p. 140.
.Texte p.139.
Ex. 10, 11, p. 139.
.Ex. 8, 9, p. 138
Paul Eluard Paris.
54.
Адреса.
Les prépositions de lieu.
Une rue, un boulevard, une
avenue, une place.
Ex. 1, 2, p. 141.
Ex. 4, p. 142.
.Ex. 6, p. 143.
Ex. 3, p. 141.
. Ex.5, p.142
Adresse.
55.
Адреса.
R.
« Phonétique », p.145..
R. «Communication», p.
144.
Ex12, p. 145
Ex. 7, p. 144.
Texte, p.145.
Ex. 9, 10, p. 145..
Ex. 8, p. 144
Marcel Pagnol
56.
Меблі.
Les adjectifs possessifs.
Une table, une table basse,
une table de chevet, une armoire, un placard, une étagère, une commode, une
chaise, un fauteil.
Ex. 1, 2, 3, p. 146.
R. «Communication», p. 148.
Ex. 5, p. 148.
57.
Меблі.
R.
« Phonétique », p.150..
Ex.
2, p. 140.
Ex.9, p.150.
.Texte p.149.
Ex.7, p.149.
Ex.
6, p. 148.
58
Систематизація вивченого.
Тема. Свята і традиції.
59
Організація свята.
Faire, mettre – passé composé.
Prendre une photo souffl er les bougies s’habiller en
princesse, recevoir des cadeaux d’anniversaire.
Ex. 1,2, p. 152.
Ex.4, p.152.
R. «Communication», p. 154.
Ex. 2, p. 150.
Ex.3, p.152 a)
Ex.3, p.152
Ex.
5, p.153
Вітальна листівка.
60
Організація свята.
R.
« Phonétique », p.155..
Ex. 2, p. 150.
Ex.5, p.152
R. «Communication», p. 154.
texte, p.155.
Ex.8, p.155.
Ex.7, p.155.
Ex. 10, p.156.
.
61
День народження.
COD
La tenue de soirée, le costume, souhaiter qqch.
Ex. 1, 2,p. 157.
Ex.6, p.158.
Ex.
3, p.156.
Ex. 5, p.157
Ex. 3,p. 157.
Ex.7, p.159.
Привітання з днем народження
62
День народження.
R.
« Phonétique », p.160
..
Ex.
2, p. 155.
R. «Communication», p. 159.
Ex.11, p. 161.
Texte, p. 160.
Ex.8, p.160.
Ex.10,11,p.161.
63
1 Травня.
Le futur simple de certains verbes irréguliers
Le muguet en brin, en bouquet, la cloche, s’envoler,
ramasser les oeufs.
.Ex. 1, 2, p. 162.
. R. «Communication», p.
165.
Ex.4, p.163.
Ex.
3, p. 162.
Ex.
5, p. 163
64
Пасха.
R.
« Phonétique », p.166.
Ex. 11, p. 166.
Texte, p. 165.
Ex. 8, 9, p. 166.
. Ex.7, p.165.
R. Desnos.
Тема. Подорож.
65
Види транспорту.
La forme négative du verbe au passé composé.
L’avion, le train, le bus, le car, le bateau, le vélo,
la moto, la voiture.
Ex. 1, 2, p. 168.
R. «Communication», p. 170.
Ex. 7, p. 171
.Ex. 3, p.168.
Ex. 5, 6, p.169.
TGV
66
Види транспорту.
R.
« Phonétique », p.172.
Ex. 2, p. 167.
Ex.12, p.172.
.Texte, p.171.
Ex.9,
10, p.172.
. Ex. 8, p. 171.
67
Громадський транспорт.
Le verbe prendre (irrégulier)
Le présent de l’indicatif
L’arrêt de bus, prendre le bus, la station de métro,
prendre le métro, c’est par ici.