Голова МО________________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: Українська мова
: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. П. Глазова. — К. :
Видавничий дім «Освіта», 2016., з урахуванням змін у навчальній програмі
(4 год. – резерв годин для використання на розсуд
учителя)
Розвиток мовлення
– 16 год
І СЕМЕСТР
№
уроку
Зміст навчальногоматеріалу
К-ть
годин
Дата
Примітки
1
Вступ. Мова—найважливіший
засіб спілкування, пізнання і впливу
1
2
Розвиток мовлення № 1. Повторення
відомостей про текст, стилі й типи
мовлення, засоби міжфразового зв’язку в тексті
1
Повторення та узагальнення вивченого (3 год)
3
Лексикологія
1
4
Фразеологія
1
5
Основні правила правопису (за вибором учителя)
1
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ
Словосполучення й речення (4 год)
6, 7
Будова й види словосполучень за
способами вираження головного слова
2
8
Розвиток
мовлення № 2. Усний вибірковий переказ тексту з елементами опису
пам'яток історії та культури
1
9
Речення прості йскладні (повторення)
1
10
Розвиток
мовлення № 3. Конспект прочитаного науково-навчального тексту
1
11
Реченнядвоскладні й односкладні
1
Просте двоскладне речення (8 год),
додано 3 год на розсуд учителя =
11 год
12
Головні члени речення- підмет і присудок.Способи вираження підмета
1
13
Розвиток
мовлення № 4. Письмовий докладнийпереказ розповідного тексту
з елементами опису пам'яток історії
й культури в публіцистичному стилі
1
14, 15
Способи вираження присудка. Простий і складений
присудок (дієслівний та іменний)
2
16
Тире між підметом і присудком
1
17
Розвиток мовлення № 5. Тематичні виписки з науково-навчального тексту. Усний твір-опис пам'ятки
історії й культури за картиною в публіцистичному стилі
1
18
Розвиток
мовлення № 6. Усний
твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих спостережень і
вражень
1
19
Узгодження головних членів речення
1
20
Другорядні члени речення. Речення поширені й непоширені
(повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос
1
21, 22
Означення. Прикладка як різновид
означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що
беруться в лапки
2
23
Додаток
1
24
Обставина. Види обставин (за значенням), способи
вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами
1
25
Розвиток мовлення № 7.
Контрольний докладний переказ
розповідного тексту з елементами опису пам'ятки історії й культури в
публіцистичному стилі.
1
26
Тематична контрольна робота №1 (тестування).Просте двоскладне
речення
1
Просте односкладне речення (7 год),
додано 1 год на розсуд учителя = 8
год
27
Односкладні прості реченняз головним членому
формі присудка. Означено-особові речення
1
28
Розвиток
мовлення № 8.
Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих
спостережень і вражень у художньому стилі
1
29
Неозначено-особові речення
1
30
Узагальнено-особові речення
1
31
Безособові речення
1
32
Односкладні прості речення з головним членом у формі
підмета (називні)
1
33
Розвиток
мовлення №9. Контрольний твір-описпам'ятки історії й культури в публіцистичному
стиліна основі особистих
спостережень і вражень у художньому стилі
1
34
Односкладне речення як частина складного речення. Повні
й неповні речення.Тире в неповних
реченнях.
Незакінчені речення, стилістичні функції їх
1
35
Тематична
контрольна робота №2 (тестування).Просте односкладне речення
1
36
Контрольний
диктант. Контрольне читання мовчки
1
ІІ СЕМЕСТР
Просте ускладнене речення.
Речення з однорідними членами (7 год)
37, 38
Однорідні члени речення зі
сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв'язком. Поширені й непоширені
однорідні члени речення. Кома між однорідними членами речення
2
39
Смислові відношення між однорідними членами речення
(єднальні, протиставні, розділові). Речення з кількома рядами однорідних
членів
1
40
Розвиток
мовлення № 10. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста на
основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
1
41, 43
Однорідні й неоднорідні означення
2
44,45
Узагальнювальні слова в реченнях з
однорідними членами (повторення й поглиблення). Двокрапка й тире при
узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
2
46
Розвиток мовлення №11. Ділові папери. Протокол. Витяг із протоколу
1
Речення зі звертаннями, вставними словами
(словосполученнями, реченнями) (5 год)
47, 48
Звертання непоширені й поширені.
Розділові знаки при звертанні. Риторичне звертання
2
49
Розвиток мовлення № 12. Інтерв’ю в
публіцистичному стилі
1
50
Вставні слова (словосполучення). Групи вставних слів і
словосполучень зазначенням. Розділові
знаки при вставних словах
1
51
Розвиток
мовлення №13. Письмовий стислий переказрозповідного
тексту з елементами опису місцевостів
художньому стилі.
1
52
Вставніречення. Розділові знаки при вставних
реченнях
1
53
Тематична контрольна робота №3. (тестування).Речення, ускладнені однорідними членами,
звертаннями, вставними словами (словосполученнями)
1
Речення з відокремленими членами (13 год)
54, 55
Поняття про відокремлення.
Відокремлені другорядні члени речення.
Відокремлені означення
2
56
Розвиток мовлення № 14. Усний стислий переказ
тексту в публіцистичному стилі на основі прослуханих телепередач
1
57,58
Відокремлені прикладки. Розділові
знаки при відокремлених прикладках
2
59
Розвиток мовлення № 15. Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста)
на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
1
60-63
Відокремлені обставини. Розділові знаки при
відокремлених обставинах.
3
64, 65
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених
додатках
2
66
Розвиток
мовлення № 16. Контрольний письмовий переказ тексту,
що міститьопис місцевості (опис пам’ятки
історії та культури)
1
67,
68
Уточнювальні члени речення. Розділові знаки при
уточнювальних членах речення
2
69
Контрольний
диктант.Контрольне аудіювання
1
70
Тематична
контрольна робота №4. (тестування).Відокремлені члени
речення
[1]Послідовність
уроків з розвитку мовлення узгоджено з підручникомУкраїнська мова : підруч.
для 8 кл. загальноосвіт. навч.
закл./ О. П. Глазова. — К.
: Видавничий дім «Освіта», 2016