навчальний курс (2 години):
Коли навчання стає цікавим: методи та прийоми упровадження курсу «Я досліджую світ»
автор: Єресько Тетяна Павлівна
Напрям:
початкова освіта, практичні прийоми
Огляд:
НУШ – це реформа, яка передбачає створення такої школи, де діти будуть навчатися через діяльність, основна увага спрямована на розвиток компетентностей, а не запам’ятовування фактів. Державний стандарт чітко формулює мету початкової освіти – це всебічний розвиток дитини: її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь. Учень початкових класів має бути самостійним, комунікативним, вміти працювати в команді.
Тому зміни, які зараз відбуваються в освіті, потребують нових підходів щодо організації освітнього простору, а також форм та методів навчання. Пропонуємо Вам ознайомитися з цими підходами під час викладання курсу «Я досліджую світ».
Завдання:
- ознайомити з ключовими і галузевими компетентностями НУШ, їх формуванням під час викладання курсу «Я досліджую світ»;
- дати поради, як за допомогою курсу «Я досліджую світ» можна формувати науково-природничі компетентності молодших школярів;
- показати підходи викладання нового матеріалу, завдяки яким учні вчаться самостійно здобувати знання;
- відзначити, яким чином учні можуть вчитися ставити правильні запитання і знаходити на них відповіді;
- розглянути цікаві завдання і прийоми вивчення нового матеріалу.
|