навчальний курс (2 години):
Перші кроки у світ читання: можливі труднощі та шляхи їх подолання
автор: Антонова Тетяна Анатоліївна
Напрям:
початкова освіта, практичні прийоми
Огляд:
Формування читацької компетентності – одне з основних завдань системи початкової освіти, оскільки рівень читацьких навичок та умінь впливає на загальну продуктивність навчання у подальшому.
Особистісно-орієнтований підхід передбачає врахування індивідуальних особливостей учнів та учениць та можливих труднощів, що можуть виникнути у кожної окремої дитини під час навчання. Вчасно визначити та подолати ці труднощі за допомогою ігрових форм роботи – ефективне вирішення проблеми.
Мета:
поділитися ефективними інструментами профілактики, діагностики та усунення труднощів, які виникають у процесі навчання читання.
Зміст:
- представити способи вчасної діагностики проблем у навчанні читання;
- проаналізувати найбільш поширені різновиди труднощів, що заважають учням оволодівати комплексом необхідних навичок для самостійного читання;
- розглянути практичні засоби профілактики або подолання можливих проблем та приклади ігрових форм роботи, ефективних у кожному конкретному випадку.
Учасники вебінару дізнаються:
- як практично реалізувати концепцію особистісно-орієнтованого навчання під час формування читацьких навичок;
- навчаться проводити поточну діагностику читацького рівня учнів, визначати індивідуальні причини можливих проблем та підбирати дієві засоби їх вирішення.
|