навчальний курс (2 години):
Як створювати і використовувати навчальні завдання, які хочеться виконувати
автор: Ягенська Галина Василівна
Напрям:
для вчителів біології й географії, і не тільки
Огляд:
Вчителі та учні потребують змін.
Суб’єктам по обидва боки освітнього процесу не вистачає навчальних завдань, що мотивують до діяльності, - компетентнісних завдань. Потенціал природничих наук для створення таких завдань величезний, але ще не достатньо реалізований.
Пропонуємо Вам ознайомитися із авторським досвідом створення і використання продуктивних навчальних завдань.
Алгоритм їх створення і використання прикладається не лише до біології, географії, природознавства, курсу «Я досліджую світ», а й до інших навчальних дисциплін.
Завдання:
• Переконати у важливості переходу від репродуктивних завдань до компентентнісних;
• Запропонувати «конструктор» завдань, що мотивують, створений на основі власного багаторічного педагогічного досвіду;
• Продемонструвати широкий спектр варіативності завдань на групування об’єктів та укладання послідовностей;
• На конкретних прикладах показати, як можна застосовувати різноманітні форми завдань з біології та географії на розвиток аналітико-синтетичних умінь;
• Ознайомити з авторськими типами завдань «Смайлики: поетапна класифікація», «Хто зайвий?», «ТАК чи НІ?», методикою їх створення та використання;
• Зосередити увагу вчителів на важливості учнівських міні-проектів «Склади завдання за алгоритмом»
• Запропонувати завдання на моделювання природних процесів, моделювання діяльності дослідника, елементарні експерименти, індивідуальні та групові проекти.
|